Obserwatorzy

niedziela, 26 października 2014

Zachowaj wspomnienia

Witam. Dziś pragnę podzielić się z Wami romantycznym albumem,
który swój klimat zawdzięcza najnowszej kolekcji Lemoncraft
"Dom Róż"

Na przodzie albumu umieściłam taga z arkusza - Etykiety 1
Jego delikatny wzór z motywem róży jest wstępem do tego, co album kryje w środku.
 ....a tam, jasne, delikatne wnętrze okraszone jest różowymi tagami, 
drobnymi ozdobnikami i mnóstwem warstw.
Z papieru Muzyka Duszy powtórzyłam motyw kwiatowy 
na wewnętrzenj okładce Albumu, co pozowliło mi stworzyć
dwa piękne romantyczne zakątki.
 Jeden - delikatny i zaciszny - w przewadze beżu, z akcentem róży wyciętej z arkusza z tagami -
i drugi - rozkosznie kwitnący ogród - z motylkami i altanką ;-)
Na okładkę Albumu wybrałam wzór w deseczki - Na werandzie
z przepięknym różanym motywem, który ozdabia tył.
Pozostaje więc tylko oddać się wspomnieniom...
/Album wykonany został na rocznicę Ślubu/

Użyte Materiały:

Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
w ten chłodny niedzielny poranek

11 komentarzy :

  1. JAKI CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDNY:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. JUż pisałam na blogu, ale się powtórzę, co mi tam.... mi po prostu dech zaparło z tej piękności, album jest r e w e l a c y j n y, tyle detali i szczególików, cudo... chyba zrobię swoję pierwsze zakupy w artimeno :) i wszystko przez Ciebie Agato :)
    Pozdrawiam
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos pieknego!!! Mozna zamowic u Pani wykonanie takiego albumu? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie mogę zakupić taki album?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.