Obserwatorzy

poniedziałek, 6 października 2014

Urodzinowo i kwieciście

Witajcie w ten piękny poniedziałkowy wieczór :)
Kochani dziś mam do pokazania 3 kartki urodzinowe.
Dwie z nich bardzo podobne do siebie, wykonane z najnowszej, mega kolorowej i ukwieconej kolekcji Galerii Papieru - Kolorowa Łąka .Kwiaty na nich są tak piękne, że musiałam je wykorzystać. By nie przyćmić ich innymi dodatkami dodałam tylko niewielką ilość listków, które ożywiły kartkę.





Trzecia karteczka w zupełnie odmiennym klimacie, takim bardziej moim :)Wykonana z okazji urodzin dziecka. Ozdobiłam ją własnoręcznie barwionymi i gniecionymi  kwiatami :)




użyte materiały:
papiery - Kolorowa Łąka /Galeria Papieru
papier - Kolorowa Łąka 01
mgiełka 13arts pastelowa- róż
wykrojnik Floral Flourishes Joy
obrazki do wycinania/ dziecięce - Lemoncraft
papier Maleńkie Cuda 01/Lemoncraft
papier Maleńkie Cuda 03/ Lemoncraft
klej Magic z precyz. końcówką
podkładka piankowa w bloczku 2mm
taśma dwustronna piankowa 2 mm
wiązka pręcików
To wszystko co na dziś przygotowałam.
Dziękuję i do następnego.
Dobrej nocki Wam życzę.




2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.