Obserwatorzy

piątek, 17 października 2014

Wyzwanie #29 Exploding box

Witam serdecznie.
Miło mi zaprosić Was na kolejne nasze wyzwanie.

Tym razem robimy.....

 ....EXPLODING BOX - explodujące pudłko
* temat, kolorystyka, wielkość, kształt  - dowolne
* praca powinna zawierać w sobie:
   - kwiaty
   - ramkę - jakąkolwiek: dużą,  małą, z beermaty, z kartonu, czy metalową
   - wstążkę
   - button lub taśmę washii
* proszę o zdjęcia boxa zarówno zamkniętego jak i otwartego

Na Wasze prace czekamy do piątku 14-go listopada do godziny 24:00.
Wyniki ogłosimy w poniedziałek 17 listopada.

Zwycięzca wyzwania otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN,
a autorzy prac wyróżnionych otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki 


I jeszcze przypomnienie o stałych zasadach:
*prace umieszczamy pod postem za pomocą narzędzia InLink
*nie mogą być wcześniej publikowane
*zgłaszamy dowolną ilość prac
Prosimy, by prace na nasze wyzwanie były łączone maxymalnie z 2 innymi wyzwaniami.  

Na swoich blogach zostawcie informację, że bawicie się z Artimeno oraz umieśćcie nasz wyzwaniowy banerek (może być na pasku bocznym lub w poście).
Miło nam będzie, jeśli podlinkujecie produkty zakupione w Artimeno (choć ich użycie nie jest konieczne).

Teraz czas najwyższy na nasze inspiracje.

Rozpoczniemy od boxa naszej Gościnnej Projektantki Justyny 



Ajgacia



Użyte materiały:

-pudełko Latarnia Morska- kraft "eksplodujące" 
-papier UHK Gallery - Naval Treaty 
-papier UHK Gallery - Holms in Love - Letter
-papier Galeria Papieru - Świerszcz za kominem 06
-papier Galeria Papieru - Kolorowa Łąka 06
-taśma papierowa - Biała w czarne kropki
-taśma papierowa - Czarny ornament 3

Dido - box exploding - torebka








Użyte materiały:




To już wszystkie inspiracje naszego zespołu
Gorąco zachęcam do udziału w naszym wyzwaniu.


14 komentarzy :

  1. Śliczne boxy- wszystkie bez wyjatku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle fantastycznych inspiracji w jednym poście, wow!!! Dziewczyny jesteście niesamowite:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Iza wyjęłaś mi słowa z ust :-) Zachwyca mnie pomysłowość i różnorodność prac naszego DT. Dziewczyny jesteście fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę piękne pudełka! A że to forma często przeze mnie uprawiana, więc nie mogłam sobie odpuścić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że pomysłów na Exploding Box jest naprawdę wiele! Nie sądziłam, ze zaskoczycie Nas równiez taką róznorodnościa w zgłaszanych pracach! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace rzeczywiście są prześliczne. Ja mam jedno pytanie tak przy okazji-mój boksik gotowy,ale jestem bezblogowcem, więc banerka nie umieszczę - czy mogę zatem wziąć udział w wyzwaniu?
    Pozdrawiam
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponująca ilość niezwykłych prac, dopracowanych pod każdym względem! Gratuluję "Inspiratorkom" jak i Uczestniczkom wyzwania, bez względu na jego wynik.
    W związku z tym, że pojawiły się wątpliwości odnośnie mojej pracy, wyjaśniam:
    "* praca powinna zawierać w sobie:
    - kwiaty" - użyłam różyczek, to akurat nie budzi wątpliwości;
    "- ramkę" - jakąkolwiek: dużą, małą, z beermaty, z kartonu, czy metalową - moja ramka jest odbita stemplem, tak zrozumiałam wytyczną "jakąkolwiek";
    "- wstążkę" - użyłam marszczonej wstążki na gumce;
    "- button lub taśmę washii" - w mojej pracy znajduje się różowy "button" ozdabiający nastemplowaną ramkę;
    Oczywiście ostateczna interpretacja zgodności z wytycznymi należy do Załogi bloga;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK, dokładnie to jeszcze przeanalizuję zdjęcie po zdjęciu :). Pozdrawiam

      Usuń
  8. cudne prace:) ja użyłam czarnej taśmy washii na torcie .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście ślicznych prac przybywa :) Przy okazji podziękuję za zimowy dodatek do zamówienia-dziś otrzymałam przesyłkę i zachwycona jestem Domem Róż. Ponowię też pytanie, czy warunkiem koniecznym jest umieszczenie info o wyzwaniu na blogu? Bo pudełko mam,ale bloga nie...
    Pozdrawiam i dziękuję raz jeszcze
    AnetaA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mi sie jeszcze udało :) no i przy tej okazji wystartowałam z moim blogiem

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.