Obserwatorzy

środa, 15 października 2014

Gościnna Projektantka - Szydełkiem w oko

Witam serdecznie.

Kochani dziś na naszym blogu gościmy niesamowicie utalentowaną osóbkę.
Jest nią Justyna Baczewska autorka bloga Szydełkiem w oko


Rozpoczniemy od prezentacji niesamowitych prac naszego gościa.
Myślę, że to będzie bardzo dobry wstęp.












Podsumowaniem i uzupełnieniem tej niezwykłej prezentacji będzie krótki wywiad z naszą artystką.



Od kiedy scrapujesz i jak się to wszystko zaczęło. Skąd pseudonim Szydełkim w oko?


Skrapuję od około 1,5 roku ...nie wiem czy to długo, czy krótko. Odkąd pamiętam zawsze coś tworzyłam. Scrapbooking to taka moja mała odskocznia od codzienności, którą pokochałam miłością wielką do tego stopnia, że nie wyobrażam sobie dnia bez cięcia i klejenia. Oprócz scrapowania szydełkuję i o tym miał być mój blog ;) stąd właśnie nazwa bloga i mój pseudonim.



Tworzysz piękne prace i gdybyś musiała określić swój styl , co byś odpowiedziała?

Oj ja cały czas twierdzę, że nie mam jeszcze wyrobionego stylu ... Ale jeżeli zerknę na swoje LO to na pewno znakiem charakterystycznym jest bałaganiarskie, warstwowe tło ;) w którym nie wiadomo co powstało najpierw. I jeszcze jeden znak chlapania ... w ilości znacznie przekraczającej normę ;)



Czy masz taką osobę, której prace Cię inspirują z którą się utożsamiasz? Taki wzór do naśladowania.

Inspirują mnie prace wielu koleżanek ;) Chciałabym tworzyć tak cudownie jak one ;)


Bez czego nie wyobrażasz sobie pracy? 
Powiedz nam jakie jest Twoje ulubione:
-narzędzie
-medium
-materiał
-kolor
- forma prac(kartki, LO, albumy itp.

Hmmm moją ulubioną formą jest chyba LO ... pozwala mi na samowolę twórczą i pod uwagę biorę tylko to, że mi ma się podobać. Uwielbiam tekturę, recycling, gesso, farby akwarelowe, stemple, szydełkowe elementy oraz ręcznie klejone kwiaty.


Jak radzisz sobie z brakiem weny i co lub może kto Cię inspiruje i sprawia, że nabierasz wiatru w żagle?

Na brak weny pomagają mi rozmowy z koleżankami zajmującymi się tym samym co ja ;) Oczywiście w takim okresie zaglądam również na moje ulubione blogi. Czasami zainspiruje mnie zupełnie jeszcze coś innego, mega zaskakującego ;)


Podczas pracy twórczej w Twojej pracowni panuje ład i porządek, czy wręcz przeciwnie :)

Oj oj wstyd się przyznać, ale niestety jest to bałagan :) Nie mam oddzielnej pracowni, więc codzienne sprzątanie to dla mnie katorga ;)


Ile czasu w tygodniu poświęcasz swojemu hobby?

Poświęcam temu każdą wolną chwilę ;) Bywa oczywiście różnie :)


Twoje scrapowe marzenia do spełnienia?
Chciałabym mieć własną pracownię ... i  nieograniczony budżet na przydasie :)  

***
...tego Ci życzę Justynko ...
W imieniu swoim i całego zespołu Artimeno dziękuję za przyjęcie zaproszenia i podzielenie się z nami cząstką siebie i tym co Ci w duszy gra.
Było mi niezmiernie miło z Tobą współpracować .
To były bardzo sympatyczne rozmowy.

Kochani jeśli czujecie niedosyt i macie ochotę na więcej zapraszam na bloga lub facebooka naszej Gościnnej Projektantki.

Na dziś to wszystko a wkrótce kolejne wyzwanie i kolejna szansa na to abyś to Ty został(a) naszym GP.
Pozdrawiam serdcznie

2 komentarze :

  1. Urzekające są Twoje prace. Z chęcią bym wzięła lekcje Tworzenia takich LO :-)

    pozdrawiam i życzę kolejnych sukcesów
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i możliwość gościnnego występu :)
      Pozdrawiam ciepło
      Justyna

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.