Obserwatorzy

środa, 11 czerwca 2014

Wakacyjny notes.

W poprzednim poście mogliście zobaczyć cząstkę mojej pracy w szkole.
Na dzisiaj przygotowałam dla Was inspirację związaną po trosze ze szkołą i z wakacjami.
Ze szkołą, bo może być wspaniałą pamiątką od nauczyciela dla ucznia ( szczególnie dla tych, którzy na zajęcia, np. jak u mnie, origami systematycznie uczęszczają). A z wakacjami, bo... wystarczy spojrzeć na okładkę;)








Materiały wykorzystane ze sklepu Artimeno:
- papier Paradise Decorera, genialne są te motywy i kolory,
- baza albumowa (przycięłam ją sobie do odpowiedniej wielkości),
- grzbiet druciany, który założyłam za pomocą bindownicy,
- wykrojnik vintage Joy alfabet,
- wykrojnik Spellbindersa,
- tasiemka róże na tiulu,

Pozdrawiam serdecznie.
OriBella

4 komentarze :

  1. Świetny! Bardzo wakacyjny i w super kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały! Szalenie mi się podoba kolorystyka i klimat, super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję i cieszę się, że się podoba:) Kolorystyka to zasługa w głównej mierze właśnie tych papierków Decorera, a że ja bardzo lubię połączenie brązu z turkusem, to wybór był jasny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.