Obserwatorzy

piątek, 27 czerwca 2014

DIY# 30 Pudełko z niespodzianką

Dziś pokażę prostą ale mam nadzieję ciekawą pracę. Będzie to pudełko z ... no właśnie może obejrzycie zdjęcia :)

Zaczniemy od zrobienie nie typowego explodingboxu. Dlaczego  nie typowego? Bo sporo niższego. W moim przypadku wysokość wynosi 3,5cm. Możemy użyć gotowej bazy, lub wyciąć go samodzielnie.

  Ja użyłam papieru kraftowego, więc zrobiłam je sama.

Zanim przeszłam do ozdabiania, w wordzie przygotowałam moją harmonijkę do wklejenia.

Po wydrukowaniu i wycięciu zaginamy tak aby mieć 3 równe części + dwie mniejsze do wklejenia


Następnie za pomocą taśmy doklejamy dolną część do papieru który wkleimy w dno pudełka. Mój kwadracik ma 9,5cm (dno 10cm) aby harmonijka dobrze się rozkładała.


Następnie ozdabiamy wieczko oraz ścianki boxa.


I wklejamy górne małe skrzydełko w  pokrywkę.

 Teraz zostało nam już tylko przymocować pierścionek.


I można się oświadczać :)


Użyte materiały:
               Lemocraft - Nie zapomnij mnie 5
               Lemocraft - Nie zapomni mnie Niezapominajki
Papier kraft - Joy
Wykrojnik - Joy serce
Tablica do bigowania - Martha Stewart


Pozdrawiam serdecznie
Mrude


4 komentarze :

  1. Wow! Ale super :) Pierwszy raz cos takiego widzę. Przede wszystkim brawa dla faceta, który wpadł na pomysł aby zamówić taką wyjątkową oprawę pierścionka zaręczynowego. Pudełeczko świetnie wykonane i przemyslane. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękne i pomysłowe! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł i wykonanie :) Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebanalny pomysł i rewelacyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.