Obserwatorzy

środa, 18 czerwca 2014

Gościnna Projektantka - Ines

Zwyciężczynią ostatniego wyzwania jest Ines. Zaprosiliśmy ją do udziału w naszym kolejnym wyzwaniu jako Gościnną Projektantkę. Ale póki co... kilka słów o tej wyjątkowo zdolnej osóbce i kilka zdjęć jej wyjątkowych prac  :)




Na wstępie gratuluję wygranej w naszym wyzwaniu. Napisz nam kim jesteś?

Jest mi ogromnie miło. Dziękuje za możliwość zaprezentowania swojej twórczości jako Gościnna Projektantka na blogu Sklepu Artimeno.
Pochodzę z malowniczej wsi w Wielkopolsce - Głubczyna . Od 8 lat mieszkam z rodziną w 
Warszawie. Mama dwóch córek Diany która ma 13 lat, oraz Igi która skończyła 3 latka
Od trzech lat siedzę sobie w domku i między sprzątaniem, gotowaniem, spacerkami znajduje trochę czasu na rozwijanie swojej pasji.
Moje prace można podglądać na blogu http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/


Co Cię pasjonuje?

Rękodzieło – to moja pasja . Uwielbiam tworzyć w różnych technikach rękodzielniczych takich jak – cardmaking, scrapbooking, decupage. Wykonuje ozdoby świąteczne z różnych materiałów np., makaronu, papierków od herbaty , wstążek i cekinów. Od niedawna zaczęłam przygodę z mediami, która coraz bardziej zaczyna mi się podobać:)

Gdzie po raz pierwszy zetknęłaś się z określeniem scrapbooking? Czy wtedy dopiero zaczął Cię interesować, czy najpierw tworzyłaś a potem to zdefiniowałaś – co jak się okazuje jest dosyć częste.

Nie będę odstawać od ogółu, u mnie również zaczęło się od samodzielnych prób tworzenia z papieru. Pierwszym poważnym wyzwaniem było wykonanie własnoręcznie zaproszeń na chrzciny mojej najmłodszej pociechy. Z określeniem scrapbooking, spotkałam się przy okazji szukania inspiracji w internecie. Kiedy przypadkowo odkryłam różne grupy scrapbookingowe, nie było już odwrotu, zaczęłam szukać coraz więcej informacji na temat pracy z papierem, podglądać filmiki z tutorialami i tworzyć moje pierwsze „poważne” kartki i inne prace.

Czy to ktoś z bliskiego otoczenia zainspirował Cię do Tworzenia, jeśli nie to kto?

Już w dzieciństwie lubiłam rysować, wycinać kleić. Powróciłam do tego po urodzeniu najmłodszej córki. Początkowo miałam bardzo dużo czasu, który musiałam czymś zapełnić i tak powstały pierwsze prace – ozdoby świąteczne .Można więc powiedzieć ,że to moja córka Igusia była inspiracją .

Co najczęściej robisz i dlaczego?

To zależy od pory roku, w okresach przedświątecznych robię głównie rożnego rodzaju ozdoby, wtedy też kartki odchodzą na bok. Nie odstawiam ich zupełnie ale jest ich zdecydowanie mniej. W sezonie komunijnym i ślubnym pudełeczka są na pierwszym miejscu, praca z nimi sprawia mi wiele przyjemności:)

Jakie są Twoje ulubione materiały, a czego używać  zupełnie nie lubisz?

Różnego rodzaju dodatki - kwiatki (które zazwyczaj wykonuje sama) koraliki, koronki, wstążki, brokat, to moje ulubione materiały. Patrząc na kartony pełne różnych dodatków w mojej piwnicy, chyba nie ma czegoś takiego, czego bym nie lubiła :)

Jak wygląda u Ciebie najczęściej proces twórczy? Najpierw pomysł, potem realizacja, czy najpierw zadanie a następnie szukanie pomysłu?

Najczęściej jest tak, że najpierw w głowie rodzi się pomysł. Czasami całkiem nieoczekiwanie, na spacerze, w sklepie i jak najszybciej chce przystąpić do jego realizacji. I takie prace lubię najbardziej, nie ogranicza mnie wtedy nic oprócz mojej wyobraźni. Ale wykonuje tez prace, gdzie są określone wytyczne, kolorystyka, dodatki i wtedy nieraz pojawiają się schody. Czasami stworzenie takiej pracy zajmuje mi kilka godzin a nawet dni.

Jakie masz plany na nadchodzące miesiące?

Cóż, przed nami wakacje , okres wypoczynku na łonie natury. Czeka mnie sporo wyjazdów na które już się cieszę. Oczywiście w torbie podróżnej musi się znaleźć miejsce na kredki i markery, będę ćwiczyć kolorowanie stempelków. 

Bardzo Ci dziękujemy za zaproszenie nas do swojego scrapbookingowego świata.
Owoce twórczości naszej Gościnnej Projektantki wszyscy możemy podziwiać na zdjęciach poniżej.
Najpierw kartka stworzona specjalnie z okazji tego krótkiego wywiadu.






A teraz prace, które jej zdaniem najlepiej obrazują jej styl:















3 komentarze :

  1. Jakie piękne te wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy Cię gościć. Pierwsza karteczka - inspiracja stworzona wyłącznie do tego wywiadu jest śliczna. Świetnie kwiatki papierowe skomponowały się z tymi z nadruku.

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace i miło poznać kolejną kreatywną osóbkę na naszym blogu:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.