Obserwatorzy

poniedziałek, 17 lutego 2014

Wywiad z Gościnną Projektantką - jot.be.gie.

Witam wszystkich serdecznie i zapraszam na wywiad z kolejną utalentowaną osóbką, 
która wygrała nasze #20 wyzwanie, miło mi przedstawić Joasię-jot.be.gie.


Witaj Asiu, przede wszystkim gratuluję wygranej w naszym wyzwaniu.

Na wstępie pragnę powitać wszystkich bardzo serdecznie i podziękować ekipie Artimeno za możliwość gościnnego występuna blogu.

Powiedz nam kilka słów o sobie, gdzie mieszkasz, czy pracujesz?

Na imię mam Joanna, mieszkam w niewielkiej miejscowości na Podkarpaciu. W sieci posługuję się nickem jot.be.gie. Prywatnie jestem żoną oraz mamą 3,5 letniej już córci. Zawodowo całym sercem oddaję się kulturze mojego regionu ;). Różnymi formami rękodzieła interesuję się odkąd pamiętam. Tworzę wieńce dożynkowe, palmy wielkanocne kwiaty z bibuły itd. Scrapbooking, (który całkowicie skradł moje serce) też poznałam dość dawno , jednakże dopiero  rok temu odważyłam się założyć własny blog- nakredensie.blogspot.com 

Od czego zaczynasz tworząc prace scrapbookingowe?

Swoją prace zawsze zaczynam od dobru papieru. Wbrew pozorom nie jest to proces krótkotrwały. Czasem moje przemyślenia trwają kilka dni! Innym razem zasięgam opinii bliskich, często jest to moja siostra, lub ktoś, kto się niechcący napatoczy. Zależy to też od tego, jaka to praca, oraz tego czy czas nagli, czy też nie. Uwielbiam przeszycia na pracach. Niestety sama nie potrafię szyć... dlatego też, jeśli już zdecyduję się na szwy- papier schodzi na dalszy plan. Pracę zaczynam wtedy od zachęcenia mojej mamy  do ich wykonania ;)

Jakie formy są Ci najbliższe, kartki, pudełka, scrapy...?

Najbliższe mojemu sercu są zdecydowanie kartki! Obdarowuję nimi bliskich i znajomych. Moim zdaniem są fantastyczną formą wyrażania uczuć. To niesamowite, jak wiele można zawrzeć na niewielkim kawałku papieru....  

A oto przepiękna karteczka przygotowana przez Asię specjalnie dla nas, z okazji gościnnego występu w Artimeno:


 Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?

Moją ulubioną porą roku jest późna wiosna, czyli ta, tuż przed nastaniem lata. Rowerowe wycieczki, zapach konwalii, ukwiecone ogródki, pierwsze upalne dni –po prostu  uwielbiam! Tak... to zdecydowanie  najpiękniejszy czas!  Lubię tą atmosferę wyczekiwania przez wszystkich upragnionych wakacji oraz uczucie, że wszystko, co najlepsze dopiero przed nami.


Asiu, bardzo Ci dziękuję za wywiad i życzę nieustającej weny twórczej, mam nadzieję, że spotkamy się przy kolejnym wyzwaniu :)

A oto inne prace naszego Gościa:







 Dziękuję wszystkim, którzy są nieustannie tutaj z nami:)
Wkrótce nasz zespół wraz z Gościnną Projektantką zainspiruje Was do kolejnego wyzwania, zapraszamy:)

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.