Obserwatorzy

piątek, 28 lutego 2014

DIY#24 Krok po kroku - Kartka wielkanocna z jajem

Witajcie Kochani,
Walentynki już za nami więc teraz czas na kolejne, nadchodzące święto oraz prace związane z jego tematyką. Chodzi oczywiście o Wielkanoc! ;)
Dzisiaj zaprezentuję jak krok po kroku, wykonać kartkę Wielkanocną przy użyciu zalegających ścinków papieru, których każda Scraperka ma pewnie co najmniej jedno pudełko... :) 


Zaczynamy!


Wycinam z papieru tło bazowe oraz mniejszy o ok. 0,5 cm z każdej strony, prostokąt z papieru craftowego.


Na papierze craftowym rysuję ołówkiem kształt jajka który będę wycinać, wcześniej sprawdzam ile potrzebuję miejsca na wstążkę.


Wycinam jajko.


Ucinam kawałek wstążki.


Od spodu przyklejam wstążkę taśmą klejącą, naklejam kosteczki 3D.


Przymierzam wszystko na bazie.


Ze ścinków robię spód pod wcięte jajko. Naklejam warstwowo paski papieru.


Sprawdzam czy wszystko pasuje i jest wystarczająco duże.


Docinam spód ze ścinków.


Przyklejam ścinkowy spód do bazy.


Naklejam papier craftowy na kostkach 3D.


Szykuję kokardkę.


Naklejam kokardkę symetrycznie na wstążkę.


Dodaję ozdobne wycinanki pod kokardkę i ozdabiam je perełkami w płynie.


Resztę kartki ozdabiam perełkami w płynie.

Oto efekt:



Powodzenia! ;)

Materiały:
- baza kartowa
- papier craftowy
- papiery UHK - Tropical Fruits
- papiery UHK - Le Journal
- papiery Galeria Papieru - Biała Róża
- perełki w płynie złote
- kostki 3D
- klej Magic

Jeżeli przygotujecie kartkę inspirowaną tym kursem, koniecznie pochwalcie się nam i zostawcie namiary na swoje prace! Z pewnością Was odwiedzę!
Pozdrawiam,
Makola

23 komentarze :

  1. Fantastyczny pomysł na ścinki,dziękuję za inspirację!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fenomenalny pomysł, z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie zmarnuje :) Super kursik :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowa inspiracja cudna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super. Świetny sposób na ścinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! ;) Mam nadzieję, że pomoże Wam ten kursik rozprawić się ze ścinakami! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na kartkę. I można ścinki papierów wykorzystać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Olu jesteś genialna, właśnie posegregowałam swoje papierki i za głowę się złapałam, tyle ścinków:))) A Ty podsunęłaś mi naprawdę genialny pomysł, jak się ich teraz właśnie w najbliższym czasie pozbyć:) Cudna ta Twoja inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja- prosta i piękna!!!
    Świetny kursik ! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna kartka, napewno się zainspiruje :) chciałam powiedzieć że już sama kartka z tymi ścinami wygląda super postaram się coś z takimi ścinkami też wykonac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Really cute card, such a nice idea with the cut out egg!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Nie omieszkam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł, piękna kartka wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne jajko! Najbardziej urzeka kokardka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna kartka, super wykonanie, przydatne porady !

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)zapraszam do grona obserwatorów:)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna propozycja, super efekt. Na pewno wypróbuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kursik, więc postanowiłam spróbować. Efekty można obejrzeć tutaj ; http://tiny-handmade.blogspot.ie/2014/03/wielkanocnie-w-kolorach-afrykanskich.html; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł i bardzo przejrzysty kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy kursik, z przyjemnością wypróbowałam :-) Oto efekty moich działań: http://creadivvva.blogspot.com/2016/03/jaja-z-guzikami-eggs-with-buttons.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kurs! Po 4 latach Zainspirowałam się i zrobiłam podobne (https://instagram.com/p/BgTgT27APJf/). Dziękuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.