Obserwatorzy

środa, 26 lutego 2014

Dziękuję...

Witam Was moi najdrożsi!
Dziś prosta karteczka z prostymi słowami...


Mocne granaty i fiolety weszły do gry przez tą ostatnią kartkę w odcieniach żółtego. 


Trochę szczegółów:



Ponieważ ten wpis na blogu będzie moim ostatnim wpisem jako jednej z DT Artimeno, to chciałabym podziękować wszytkim za miłe komentarze i słowa, które czytam zawsze z uśmiechem na twarzy. A szczególnie chcę podziękować Hani, Izabelli, Oli, Monice i Magdzie za wspólny kreatywny rok! Dużo się działo, dużo się nauczyłam, dużo dokonałam i to dzięki Wam, moje Drogie Koleżanki!
Mocno ściskam i całuję!
Kasia

Materiałoznawstwo:

Kasiu to był niezwykły rok z Tobą w naszym zespole. Inspirowałaś nas i naszych czytelników niezwykle pięknymi pracami.  Skręcanie paseczków w Twoim wydaniu to wyższa sztuka. Dziękuję, że dzieliłaś się z nami swoim doświadczeniem, czasem, pasją  i sercem.
 Będzie nam brakować quillingowych prac,  kwiecistych opisów i CIEBIE.

Życzymy spełnienia marzeń i nieustającej weny twórczej.


dla przypomnienia niektóre prace Kasi:







 




pozdrawiamy
Artimeno DT

9 komentarzy :

  1. Aaaa! Zaskoczona jestem! Bardzo dziękuję za miłe ciepłe słowa! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też będzie brakować Ciebie w tym zespole. Robiłaś cuda z tych niepozornych paseczków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudów robić nie przestanę raczej :) Bo to już tak mam... Jestem Kaśką od kręciołków :)

      Usuń
  3. it is a beautiful card Kasia - would be missing you here, look forward to your beautiful creations in your blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za piękne prace! To była wspaniała współpraca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu robisz przecudowne prace które podziwiać nie przestanę

    OdpowiedzUsuń
  6. Such beautiful purples and blues :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, nie odchodź , wracaj, tworzyłaś niepowtarzalne , piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem je podziwiam :) Dobrze, że będzie w DT kolejna osoba od quillingu, bo warto go propagować, ale do Ciebie na blog będę nadal wpadać i się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.