Obserwatorzy

sobota, 1 lutego 2014

Sztuka wręczania pieniędzy #3

Dzisiejsza moja propozycja ma niewiele wspólnego z origami (chyba, że ktoś spróbuje złozyć miniaturkę róży T.Kawasaki, którą umieściłam jako ozdobę okładki;)
Przedstawiam niewielkie pudełko, mieszczące we wnętrzu "książeczkę" na banknoty.
Taki "podarunek"świetnie sprawdza się przy okazji urodzin, imienin, na 18-tkę, czy np. na ślub,
jeżeli oczywiście chcemy niebanalnie i uroczyście wręczyc pieniądze.
A oto moja inspiracja:






 

Wykonując taki komplet należy zwrócić uwagę, że różne banknoty mają różne wielkości, 
należy dopasować i wielkość pudełka i książeczki wewnątrz:)

W pracy wykorzystałam:
- taśmę washi w napisy,

Pozdrawiam serdecznie
OriBella

5 komentarzy :

  1. " Kupuję" ten pomysł ! rewelacja i jak widzę to bardzo szybko da się zrobić:))) nawet pokuszę się o kwiatka, choć na pewno nie będzie taki ładny, ale za to mój własny:] serdeczne dzięki za wspaniałą inspirację<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pomysł się spodobał:) Mam nadzieję, że wkrótce pochwalisz się swoją pracą:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Izo, no świetnie to się prezentuje! Gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To za kreatywność i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.