Obserwatorzy

środa, 5 lutego 2014

"Skarbie, Kocham Cię!"

Hej-hej!
Walentynki tuż-tuż i chyba prawie każdy/każda zaczyna zastanawiać się nad prezentem dla swojej połówki.
 A gdyby tak samemu zrobić  kartkę dla ukochanej osoby? 
Napisać w niej najważniejsze słówka?
To będzie najlepszy ze wszystkich możliwych prezentów!

A żeby Was zainspirować pokażę swoją wersję kartki-walentynki z quilligowym sercem :)



Serduszko jest okraszone karbowanymi paseczkami, które zrobiłam wg tej metody.



Klasycznie, na czerwono. 
Teraz trzeba tylko dobrze przemyśleć treść wpisu... idę myśleć...

Materiały:
mix pasków CZERWONY (wykorzystałam ok. 5-6 pasków)
papier Galeria Papieru (Herbatka dla Dwojga, ale świetnie się nadają wzorki Czułych słówek i Kapuśniaczka)
niezawodny klej Magik

Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy :

  1. Przepiekna kartka, to serduszko wygląda fenomenalnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantycznie i uroczo. Kartka niby nie ma wielu elementów, ale jednak kompozycja jest idealnie dobrana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo!
    Chodziło mi o taką klasyczną kartkę, gdzie będzie tylko jedno solo - serduszkowe, dlatego nie ma wielu elementów. Nic nie zakłóca mojego message'a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ precyzja!
    Podoba mi się efekt "wychodzenia" z kartki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko jest niesamowite, niepowtarzalne i dzięki temu kartka prezentuje się wyjątkowo:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.