Obserwatorzy

wtorek, 17 czerwca 2014

Wyniki wyzwania#25

Witajcie,

Bardzo mnie cieszy, że wyzwanie cieszyło się powodzeniem. Okazało się, że nasi fani są niezwykle kreatywni i bardzo utalentowani. Wśród prac zgłoszonych na wyzwanie były buciki z papierowej wikliny, zdobione techniką decoupage, wykonane z quillingowych paseczków, przestrzenne z papieru, szydełkowe, w postaci zawieszki.


Jednogłośnie wygrały truskaweczkowe:-)

autorką jest Kraina splotów



Dla Ciebie mamy banerek i bon na zakupy w naszym sklepiku.
oraz zapraszamy Cię jako Gościnną Projektantkę - ciekawe co nam zaprezentujesz ;-))

prosimy o kontakt: artimeno@artimeno.pl



wyróżnienie natomiast trafia do Żyrafka i jej uroczego boxa




Wszystkim bardzo dziękujemy za wspólną zabawę.
 Znów mieliśmy okazję poznać kolejnych fanów Artimeno.

pozdrawiamy
DT Artimeno


5 komentarzy :

  1. Gratuluję wygranej - truskawkowe buciki skradły i moje serce i od razu obstawiałam, że to właśnie ta praca wygra w tym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje, śliczne buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powalające! To dopiero truskawki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam wszystkich serdecznie, bardzo dziękuję Artimeno za to wyróżnienie, a dziewczynom za ciepłe słowa i wsparcie techniczne. To dla mnie szczególnie ważne, bo buciki to moja obsesja, a poza tym pierwszy raz uczestniczyłam w wyzwaniu więc tym większe moje zdziwienie:) Takie chwile utwierdzają w wierze, że pasja, która skrada nam serca i czas, ma sens...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ogromnie, buciki po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.