Obserwatorzy

piątek, 6 czerwca 2014

Kolejny nasz Gość Specjalny

Na naszym profilu FB ogłosiliśmy także Candy w którym do wygrania były zestawy papierów Wyjątkowe chwile Studio75. Wygrała Beata a  dziś mamy możliwość poznania jej, jej pasji i oczywiście zobaczyć prace, które powstały z papierów Studio75.


Mam na imię Beata, 
a w świecie wirtualnym występuję jako Bea (handmade by Bea)
i prowadzę bloga ,,bea-art.dekor,, gdzie serdecznie Was zapraszam !

Z zawodu nauczyciel, z zamiłowania scraperka, 
a z miłości żona i matka dwóch dorosłych córek:) 
Jestem Wielkopolanką, mieszkam w pięknym historycznym mieście 
– w Pierwszej Stolicy Polski.

Odkąd pamiętam, zawsze czułam potrzebę tworzenia
 czegokolwiek i z czegokolwiek.
To podobno dziedziczne :D Dziękuję Babciu Tereniu !
Scrapbooking odkryłam 3-4 lata temu. 
Odkryłam i przepadłam bez reszty :)
Małymi kroczkami zaczęłam doskonalić, 
szlifować swój warsztat pracy. 
Zaglądałam tu i tam, podglądałam innych, obserwowałam 
i metodą prób i błędów uczyłam się scrapować.
Dziś scrapbooking jest moją pasją 
i sposobem wyrażania mojej bujnej wyobraźni.
Kiedy siadam nad papierkami odlatuję !:)
Tworzenie pochłania mnie bez reszty … 
jest tylko dzika radość tworzenia i ja !
Lubię tworzyć w stylu shabby chic i vintage.
Uwielbiam tworzyć kartki, boxy i wszelkiego rodzaju notesy, notesiki,
 zapiśniki i przepiśniki, a także zdobić albumy 
oraz tworzyć różne scrapowe twory typu „home decor”
Zdecydowanie jestem uzależniona od wszelkich papierowych kwiatków, które namiętnie sama tworzę. 
Mam nadzieję, że w przyszłości będą to też szydełkowe kwiatki… 
to moje ciche marzenie !

To całe tworzenie sprawia mi ogromną radość i przyjemność. 
W chwilach trudnych przynosi mi wyciszenie.
To moja swoista terapia na stres, 
którego w życiu każdego z nas nie brakuje.
To również okazja do sprawienia komuś radości.
Uśmiech na twarzy obdarowanej osoby … bezcenny!
To możliwość podzielenia się swoją pasją z innymi, 
a tym samym możliwość poznania nowych, wspaniałych duszyczek, 
które podobnie, jak ja, tworzą z sercem.

Cóż chcieć więcej …
Co tu dużo mówić …
KOCHAM TO, CO ROBIĘ !

Beata przygotowała z papierów niezwykły domek dla ptaszków - klimatyczną ozdobę każdego wnętrza.  Świetnie się też sprawdzi w domku letniskowym lub w ogródku. Ja osobiście zamarzyłam o nim :-)) i już nawet słyszę miły śpiew ptaszków.





a oto inne prace naszego Gościa Specjalnego





Beatko dziękujemy, że nas odwiedziłaś i podzieliłaś się swoim talentem, pozytywną energią i uśmiechem.  Niezwykle miło było Cię poznać bliżej. A Was drodzy czytelnicy zapraszam na blog Beaty po garść inspiracji.
pozdrawiam
Hania

2 komentarze :

  1. Kochani, jeszcze raz...dziękuję Wam pięknie za nagrodę! Dziękuję za zaproszenie, za gościnę na Waszym blogu, za możliwość podzielenia się moją papierkową pasją i przedstawienie mojej skromnej osoby!
    Cieplutko Was pozdrawiam :)

    p.s. Szczególne podziękowania dla przesympatycznej Hani ! Haniu...dziękuję za milusią korespondencję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 dziękuję, jesteś wulkanem pozytywnej energii :-)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.