Obserwatorzy

poniedziałek, 18 listopada 2019

Pudełko na merci - według mapki


Cześć!
Kolejny tydzień zmagań mapkowych i mnóstwa interpretacji jednej mapki.
Ania Sitarz tym razem zaproponowała mapkę z banerkami. O taką:




Tym razem starałam się dość wiernie odzwierciedlić mapkę. Użyłam do tego pudełko na merci.




Moja kompozycja ułożona na banerkach jest bardzo bogata, gdyż zawiera duże materiałowe kwiaty i mnóstwo dodatków.



Dlatego potrzebowałam ją zrównoważyć niewielką kompozycją w prawym dolnym rogu, w której umieściłam perełki z mapki Ani.



Użyłam uroczych papierów scrapbookingowych z kolekcji "Dreamer" Mintay by Karola. Banerki zdystanowałam na kilka różnych wysokości używając kosteczek piankowych. Taka konstrukcja umożliwiła użycie wielu dodatków, które powtykałam pod banerki.



Papiery potuszowałam, jak również wycięte elementy z kolekcji. Dodałam kilka uroczych tekturek, które wcześniej potraktowałam embossingiem na gorąco.



Są też koronki papierowe oraz haft na tiulu. Nie obyło się bez sznureczka i mnóstwa pręcików, ryżyku, kaboszonów, perełek...



Warstwy w projekcie powodują jego lekkość. Warto, aby wierzchnia warstwa papierów bazowych była mało zdobna i nie kłóciła się z dodatkami jakie zamierzamy na niej umieścić.



Wewnątrz pudełko jest również wyklejone. Pstrokate ptaszki zasłonię kartką z życzeniami.



Mam nadzieję, że spodobała się Wam moja interpretacja mapki. A ja już wyglądam Waszych!

Ze sklepu użyłam:
https://www.artimeno.pl/narzedzia-i-akcesoria-do-quillingu/4361-klej-magic-w-sztyfcie-20g.html?search_query=magic&results=7https://www.artimeno.pl/dreamer/8212-mintay-by-karola-dreamer-30x30-zestaw-papierow.html?search_query=dreamer&results=6https://www.artimeno.pl/kleje-bibulki-gabki/7588-lemoncraft-kosteczki-3d-3mm.html?search_query=kosteczki&results=1
  

  
https://www.artimeno.pl/sznurki-tasiemki/6866-bialy-sznurek-bawelniany-woskowany-08mm.html?search_query=sznurek&results=5
  

Życzę Wam twórczego dnia!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.