Obserwatorzy

piątek, 27 października 2017

Przypomnienie o wyzwaniu # 59 - Kwiatowo-NIEjesienne


Witam

W Artimeno cały czas jesteśmy w znakomitych humorach i  nie dajemy się jesiennej aurze.
Dowodem na to jest temat naszego aktualnego wyzwania:

Kwiatowo-NIEjesienne


Jakie są zasady?


Stwórzcie dowolną pracę, która będzie spełniać poniższe warunki:
1. Trzeba wykorzystać papier z nadrukiem kwiatów.
2. Praca będzie zawierać kwiaty (papierowe, z foamiranu, itd.- decyzja należy do Was) 
3. Praca nie może być w typowo jesiennych kolorach.

Na wasze prace czekamy do 09 listopada.
Po szczegóły i inspiracje naszego zespołu zapraszam TU.


A tymczasem ja w ramach przypominajki przygotowałam kwiatowe LO

Czy moja praca spełnia wymogi wyzwania?

1. Tak - bo wykorzystałam papier z motywem kwiatów, 
 - w kolekcji LemonCraft Fresh Summer znajdziecie ich mnóstwo.

2. Drugie tak -  bo zawiera kwiaty.

3. I trzecie tak - mam nadzieję, że soczyste zielenie i róż choć na chwilę odwrócą uwagę od jesiennej pogody.










       








      Jeszcze raz zachęcam do udziału w wyzwaniu
i pozdrawiam NIEjesiennie


Kasia

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.