Obserwatorzy

poniedziałek, 31 października 2016

Recenzja produktu - Wykrojniki, ażurowe tła


Witajcie,
dziś przygotowałam dla Was recenzje produktów,
jakimi są wykrojniki do tła.

4 wykrojniki zapakowane w plastikową, przeźroczystą kopertę,
w której można przechowywać wykrojniki



zapakowany w folię

WYCINANIE

Oba świetnie wycinają.... w papierze. 





Przetestowałam jeszcze przeźroczystą okładkę do bindowania, 
a efekt: Sizzix nie poradził sobie z nią.... a Craft Passion świetnie. 
Może to kwestia docisku maszynki, może pleksy - którą ja mam mocno zużytą,
 ale zdecydowanie w tej rywalizacji lepiej wypadł Craft Passion.



EMBOSSING - WYTŁACZANIE

jeżeli chodzi o dodatkowe efekty, jakie można uzyskać po wycięciu, 
to w przypadku tych wykrojników nie uzyskamy pożądanego efektu.
Użycie gumowej podkładki - po wycięciu - nic nie daje....
(za wyjątkiem 1 wzoru z zestawu Sizzix, poniżej na zdjęciu)



Można natomiast, zamiast wycinać -wytłoczyć cały wzór:


i połączyć z wyciętym elementem:

MASKA

W ażurowych wykrojnikach z tłem mamy fajne proste wzory, które świetnie nadają się do wykorzystania jako maska z użyciem mediów. Ja użyłam Gesso, a następnie obsypałam gwiazdki drobnym brokatem. Można również użyć tuszy




Pomiędzy bazę a scrap papier z ażurowym tłem dodałam jeszcze papier brokatowy.
Dzięki temu wszystkie gwiazdki się pięknie mienią,
 a ja mam gotowe tło pod moją kartkę.


... wystarczy tylko dodać elementy z wykrojników:
Poinsettia - Sizzix 658261
Gwiazdka - Marianne Design CR1226
Girlanda Gwiazdek - Marianne Design CR1294
Choinki - Marianne Design CR1287
Choinka, Latarnia -  Marianne Design COL1330
Śnieżynka - Cheery Lynn Design, Snow #2
Iglaste gałązki - Sizzix
Jelonki - Joy!Crafts 6002/2029
Napis Wesołych Świąt - Craft Passion
Gwaizdka - Memory Box


posklejać z użyciem kleju lub kosteczek 3D i świąteczna kartka gotowa.



A to jeszcze inne prace z użyciem wykrojników z ażurowym tłem:



Tak naprawdę tylko od naszej inwencji twórczej zależy do czego ich użyjemy.

....a że dziś Halloween,
to chciałam Wam jeszcze pokazać
 pudełeczka na cukiereczki z użyciem tych wykrojników.
I tak naprawdę nie miałam żadnego wykrojnika w tematyce halloween,
a mimo to stworzyłam dwa pudełeczka - w różnych technikach,
sami oceńcie....



W drugim pudełeczku użyłam Gesso białe i Gesso czarne.

Nietoperz powstał z kółka i z trzech elementów z zestawu
Liska - Marianne design COL1355

Tak naprawdę warto zainwestować w ażurowe wykrojniki z tłem
i używać ich w pracy w dowolny sposób.

Inne propozycje ażurowych wykrojników z tłem:



Może macie jeszcze jakieś dodatkowe pomysły?
Podzielcie się z Nami... można wklejać linki w komentarzach do swoich prac ;-)

...mam nadzieję, że dobrnęliście do końca
i nie było za długo :-)

Pozdrawiam, Ajgacia

6 komentarzy :

  1. Fantastyczna recenzja i super pomysły na wykorzystanie wykrojników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.facebook.com/1156226131057656/photos/a.1362207120459555.1073741846.1156226131057656/1429466250400308/?type=3&theater ja w taki sposób wykorzystałam te ażurki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne kompozycje, dziękuję za podzielenie się pomysłami. Pozdrawiam,

      Usuń
  3. BERNATH cigale.nathalie@wanadoo.fr5 listopada 2016 19:35

    MERCI MERCI TECHNIQUE

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.