Obserwatorzy

wtorek, 25 października 2016

Kartka Bożonarodzeniowa

W naszym sklepie i blogu powoli powiewa Bożym Narodzeniem:) 

Kilka dni temu Kasia pokazała świetny kurs krok po kroku na kartkę świąteczną  z lasem w tle.
A dzisiaj ja pokusiłam się o kartkę z zimowym pejzażem.
Kartka którą pokażę ma tą zaletę, że bez problemy mieści się w kopercie. 
Do jej wykonania wykorzystałam nową kolekcję papierów  Galerii Papierów- Wesołych Świąt.
Piękne poinsecje, którymi udekorowałam kartkę, wycięłam z papieru- 01 z tejże kolekcji

Elementem na który możecie zwrócić uwagę, to śnieżynki które połyskują na niebie:) 
Zrobiłam je technikę embossingu na gorąco, ale... troszeczkę inaczej. 
Wykorzystałam maskę, gel medium13arts, puder do embossingu i nagrzewnicę- bardzo fajna technika! 

Całą listę materiałów, jakich użyłam do wykonania pracy znajdziecie pod zdjęciami:) 




W pracy wykorzystałam:

Owocnego tworzenia:)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.