Obserwatorzy

piątek, 20 marca 2015

Wielkanocne inspiracje: kartka i ozdoba stołu

Witam serdecznie w piątkowe popołudnie:)
Przygotowałam dla Was kolejną wielkanocną inspirację w postaci karteczki i mini dekoracji z jajkiem w roli głównej:)
W kartce postawiłam na wiosenne kolory, zaś dekorację wykonałam w moich ulubionych beżach i brązach.




 Jajko okleiłam sznurkiem, udekorowałam i zawiesiłam na stojaczku z tekturki,
dodałam napis oraz zwierzątka:




Użyte materiały:


Pozdrawiam twórczo,
Dido


3 komentarze :

  1. Oh my, what lovely Easter creations, love your artful style. ♥
    Barb in USA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaeczka takiego to jeszcze nie widziałam. Eleganckie prace zprezentowałaś! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.