Obserwatorzy

poniedziałek, 23 marca 2015

Przypomnienie o wyzwaniu #33 - Lalka

Witam serdecznie:)
W ramach przypomnienia o trwającym wyzwaniu, przygotowałam dla Was kolejną pracę z motywem lalki, tym razem zainspirowaną dziełem czeskiego malarza i grafika - Alfonsa Muchy - Cztery pory roku. Dziś przedstawiam Wam wiosnę  i lato, jesień i zima przyjdą do Was w mojej kolejnej inspiracji:) Długo zastanawiałam się jakiego papieru użyć jako bazy i wtedy wpadła mi w ręce, jakiś czas temu kupiona kolekcja "Kolorowa łąka" (Galeria Papieru).   Mucha przedstawiał kobiety z naręczem kwiatów, u mnie kwiaty stanowią tło. Wyszło kolorowo, soczyście i kwieciście, ale przecież mamy wreszcie upragnioną wiosnę:)











ciąg dalszy nastąpi:)

Użyte materiały:
 - tusz - Prima - Chalk Edgers - ciemny brąz,
- tusz - Prima Chalk Edgers - różowy, 
 - wykrojnik -  Multi frame's - koła,
- wykrojnik - Marianne design - Listki, 


Przypominamy wytyczne:
* forma pracy dowolna
 (kartka, exploding box, LO, ramka, lalka szyta, lalka wykonana na szydełku)
*główna wytyczna to zastosowanie motywu lalki np. przy użyciu stempla, zdjęcia bądź gotowej  grafiki


W swoim projekcie koniecznie użyj:
- własnoręcznie wykonanego kwiatu (z papieru, filcu, na szydełku itp.)


Termin zgłaszania prac do 3 kwietnia.

Zwycięzca otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN

natomiast wyróżnione prace otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki.


 

 Liczymy na Waszą kreatywność!

Pozdrawiam wiosennie:)





2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.