Obserwatorzy

środa, 25 marca 2015

Dobre wieści:)

Witajcie, 
Mamy dla was bardzo miłą wiadomość .
 Do naszego DT dołączają dwie bardzo kreatywne dziewczyny.

Przedstawiam Goję

 Mam na imię Małgosia, w wirtualnym świecie znana jako Goja.
Zabawa z papierem to dla mnie pasja, którą odkryłam wiele lat temu, jest czymś w czym się realizuję, 
jak również obecnie sposobem na życie. 
Większość moich prac to kartki okolicznościowe, jednak ostatnio zaczęłam od nich częściej odbiegać i powstają też inne prace. Lubię styl delikatny, romantyczny, pastelowe, spokojne tonacje, ale zawsze też zostawiam sobie miejsce na eksperymentowanie i tworzenie czegoś nowego.
 Małgosia od 2011 roku prowadzi blog: Goja 

Oto kilka jej prac:






Druga niezwykle zdolna osóbka to Kasia,
 która zachwyciła nas swoimi quillingowymi pracami.


Mam na imię Kasia. Mieszkam w Białymstoku.
Od zawsze jestem wielbicielką rękodzieła artystycznego, rzeczy pięknych i niepowtarzalnych.
A zupełnie niedawno okazało się, że moim nałogiem są zwykłe paski papieru.
Zwijam i rozwijam je na różne sposoby. Zajmuję się tym, bo lubię (niezależnie od skutku) 
ale czasami - nie ukrywam,  przypadkowo udaje się mi coś upiększyć.
Moją pasję (mam nadzieję) widać na załączonych zdjęciach.
 Nie widać natomiast, że lubię czytać (a lubię), lubię dobre kino (a lubię), lubię dobre wino ;-).

 Prace Kasi możecie podziwiać na jej nowo powstałym blogu :Qulling- Się kręci  

A oto kilka z nich:





Goja, Kasia witajcie na pokładzie i życzymy wam nieustannej weny :)
 DT Artimeno

5 komentarzy :

  1. Świetne kartki, a te quillingowe kwiatki - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zobaczyć w DT zupełnie nowe twarze, należące w dodatku do tak zdolnych dziewczyn!
    Nie wiem, czy bardziej gratulowac dziewczynom czy wybierającym... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje . Kasię podziwiam , wiem jaka to czasochłonna metoda

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne, wspaniałe prace, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.