Obserwatorzy

poniedziałek, 16 października 2017

Patchworkowy świąteczny obrazek - pomysł na prezent


Witam
Chciałam dzisiaj Wam podsunąć pomysł na świąteczny prezent.

Jest to patchworkowy warstwowy obrazek mieszczony na blejtramie o wymiarach: 25 x 25 cm z mnóstwem świątecznych akcentów.
Tak mi się spodobała kolekcja Wigilijne Drzewko Galerii Papieru, że zrobiłam już dwa takie obrazki - z małą i z dużą wersją świątecznego scrapińcowego wianka.

Na każdym kwadraciku umieściłam wybrany symbol świąteczny,
a jak wiecie jest mnóstwo rzeczy, które kojarzą się ze świętami -
są więc bombki, prezenty, skarpety, gwiazdki, choinki, śnieżynki itp.
W scrapińcowej świątecznej kolekcji znajdziecie mnóstwo pomysłów na zapełnienie kwadratów.

Na odwrocie można umieścić życzenia, przepis na pierniki, słowa ulubionej kolędy,
 bądź co tylko  przyjdzie Wam do głowy.

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia podobnego obrazka.
Dajcie znać w komentarzach, podeślijcie linka z waszą wersją :-).
A tymczasem zapraszam go galerii:



Tutaj wersja z dużym (13 cm) wiankiem:


 I kilka szczegółów:

Tekturkowy wianek delikatnie przyciemniłam tuszem Distress Ink Vintage Photo.
Gdzieniegdzie przykleiłam kulki styropianowe, które nie dość, że pięknie wyglądają,
to na dodatek w niektórych miejscach podklejone pod wianek  - "dają oparcie" listkom ostrokrzewu.
W opakowaniu znajdziecie  różne wielkości tych kulek  - od 3 do 8 mm. Pod wianek dodałam też odrobinę sizalu nadając mu dodatkowej przestrzenności.


 albo po prostu białym gesso.


Ażurowe scrapińcowe bombki i gwiazdki prezentują się niezwykle delikatnie:


Białe perełki Nuvo pełnią na tym pierniku rolę lukru :-).
 




A tutaj obrazek z małym wiankiem (9 cm), z bombką w środku:



Girlanda z gwiazdkowymi confetti:



Całość pochlapana białym tuszem akrylowym SPLASH:



Wykorzystałam materiały:



       



              


                 









  

UWAGA!
specjalnie do tego projektu powstał zestaw patchworkowy do nabycia w naszym sklepie

http://www.artimeno.pl/pl/scrapbooking/6723-scrapiniec-zestaw-warsztatowy-swiateczny-blejtram-patchwork.html


Zachęcam Was do poszperania w świątecznym dziale Artimeno, znajdziecie tam mnóstwo innych artykułów, które przydadzą się przy "produkcji" takich obrazków.

Pozdrawiam serdecznie


Kasia







6 komentarzy :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.