Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2019

Witamy nowe projektanki Artimeno - Anetę i Dorotę

Cześć,  mawiają że wakacje to sezon ogórkowy, ale nie u nas.
 Robimy wszystko aby zainspirować Was,
opowiedzieć o ciekawych sprzętach i materiałach wykorzystywanych w scrapbookingu, cardmakingu, mixmediach  czy decoupage.

I w związku z tym powiększamy nasz zespół o dwie zdolne dziewczyny. 
Od lipca do naszego teamu dołączają Aneta i Dorota. Poznajmy je bliżej :

                                                            


Witajcie, mam na imię Aneta i jestem mamą dwójki nastolatków i właścicielką maltańczyka Leona. Trzy lata temu po 18 latach pracy z dziećmi pożegnałam się z zawodem nauczyciela ale wena twórcza ni jak nie chciała pożegnać się ze mną. Tak oto całkiem płynnie z nauczania przeszłam do scrapowania, które stało się moją pasją.   Prowadzę bloga : byAnettKa
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace i będą dla Was inspiracją.


 Zobaczcie kilka prac Anety:






I nasza druga projektantka:

 Cześć! Jestem Dorota, prowadzę blog Cudnenienudne


 W scrapbookingu działam od niedawna, gdyż dotychczas pochłonęły mnie mixmedia. 
A że te dwie techniki rękodzielnicze można świetnie połączyć -stały się one ostatnio moją pasją.
Uwielbiam bawić się teksturą, formą i kolorem. Pokazywać jak z kawałka deski, starej puszki czy łyżki zrobić ciekawy przestrzenny projekt.

W DT Artimeno spodziewajcie się się więc moich scrapowo-mediowych
prac, mocno kolorowych i powarstwowanych. Będą pasty, mgiełki, tusze,
mikrokulki, cekiny i złocenia. No i brokat, dużo brokatu ;)

Mam nadzieję, że moje prace będą Waszą inspiracją w poznawaniu 
i rozwijaniu techniki mixed media."

Zapraszam do małej galerii prac Doroty:








Dziewczyny bardzo cieszymy się, że dołączacie do naszego zespołu.
Życzymy Wam powodzenia i... niech się dzieje!

Z niecierpliwością czekamy na Wasze inspiracje, 
Hania z zespołem Artimeno

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.