Obserwatorzy

środa, 17 lipca 2019

Wakacyjny chillout z Joanną Szczurowską

Zapraszamy na letnie spotkanie z Joanną Szczurowską 


Bardzo podziękuję, za możliwość zaprezentowania swojej pracy  na blogu Artimeno.
W sumie to zasługa Ani (czytaj: Ania Grzybowska), która „wytypowała” mnie na FB.
 Aniu,  dziękuję.
Temat wakacyjny był dla mnie wyzwaniem, gdyż musiałam w jednym czasie przygotować
trzy takie prace, a chciałam by każda z nich była inna.
Dla Was wypadło na moją nową „miłość” – Mixed media.
Rozgwiazdę, która jest wykonana z płyty HDF, pokryłam białym gesso. Przykleiłam do niej, przy pomocy heavy body gel, pierwszą warstwę elementów i zaczęłam się bawić kolorem. Pierwszą warstwę jaką położyłam to była farba w płynie w kolorze brązowym. Wszystko wysuszyłam, techniką suchego pędzla ponownie dodałam białe gesso. Po całkowitym wyschnięciu ułożyłam drugą warstwę dodatków (pilnując by zostawić miejsce na zdjęcie) i rozpoczęłam prawdziwą zabawę kolorami. Używałam farby w płynie i dużej ilości mgiełek. Mgiełki są dwu tonowe, dlatego też w zależności od kąta patrzenie, praca ma trochę inne odcienie. Jak już byłam zadowolona z efektu to przykleiłam zdjęcie i dodałam wosku w kolorach pasujących do obu części kompozycji. Na koniec błyszczące elementy, które miały udawać ukryte w głębinach skarby. Największym skarbem w całej kompozycji miało być zdjęcie, mam nadzieję że mimo dodatków ten efekt udało mi się uzyskać. Zachęcam Was do zabawy z mediami i nie bójcie się bawić kolorem!
Jeśli chcecie poznać mnie bliżej zapraszam do mnie:

YT: https://www.youtube.com/channel/UCE3yy3htcVK4ItnqcYhAV4Q

Kreatywnego dnia, Asia









Joanno, rozgwiazda jest przepiękna. Praca ma bardzo ciekawą fakturę i piękne kolory 
wakacji nad morzem:) 

Kochani- tylko się inspirować pracą Asi!

4 komentarze :

  1. Kochana, jakże się cieszę, że ten post powstał. Twoja inspiracja jest MEGA 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Mediowania wciąż się boję (choć czasem trochę próbuję), ale podziwiać u innych mogę wciąż i wciąż 😍 Piękna rozgwiazda 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bałam rok temu:) teraz nie wyobrażam sobie u mnie pracy bez mediów:) ja za to podziwiam te czyste, delikatne:)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.