Obserwatorzy

poniedziałek, 24 września 2018

Zakładki do książek

Wspominkowo.  Zakładki do książek,  które warto mieć...
Specjalnie dla Was przypominamy post Kasi.

 
Cześć, zakładek nigdy za wiele, Pokażę Wam dwa komplety różow i niebieski,
który przygotowałam jakiś czas temu.



 Tekturę zagruntowałam gesso white, pomalowałam mgiełkami,
 a brzegi dodatkowo przyciemniłam tuszami destress.
Potem nałożyłam maski (m.in. koraliki i serwetka z Agaterii), 
a gdzieniegdzie dodałam kilka stempli.

Kwiatki i listki wycięte z kolekcji Piątek Trzynastego (Hello Beautiful) wkomponowałam w serwetkę 
(a właściwie pół serwetki) Marianne Design. Całość pochlapałam białym splashem.




Niebieska wersja zakładek powstała z użyciem kwiatków z kolekcji
Wykorzystałam wszystkie kolory z naszej wyzwaniowej palety w wyjątkiem różu.









Wykorzystałam materiały:



do "różowej wersji" zakładek wykorzystałam:


do "niebieskiej wersji" zakładek wykorzystałam:


Pozdrawiam

Kasia

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.