Obserwatorzy

piątek, 20 lipca 2018

Wspominkowo- Ukwiecony blejtram

W lipcu przypominamy najciekawsze posty z ubiegłego sezonu

 Proponujemy ukwiecony blejtram  Kasi

Wykorzystałam między innymi
arkusz z pięknymi "akwarelowymi"  kwiatami i listkami do wycinania,
 tworząc  z nich coś w rodzaju sukni, dopasowanej do fotki.
Nakleiłam je na siebie warstwowo, pomiędzy doklejając jeszcze gazę.
Zanim jednak modelka z suknią była gotowa do przyklejenia,  przygotowałam mediowe tło:
blejtram (wym. 25 x 25 cm) ozdobiłam wzorkami (koraliki i serwetka Agaterii).
a na brzegi nałożyłam pastę pękającą.

Tło, w centralnej części, dodatkowo okleiłam różnej wielkości paskami.
 Dodałam kilka stempli, potem kilka delikatnych plam (mgiełka 13@arts dirty pink)
i kilka chlapań czarnym splashem










Wykorzystałam materiały:



   
      
  


Pozdrawiam serdecznie



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.