Obserwatorzy

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Pamiątki I Komunii Świętej z tekturkami

Minęła połowa kwietnia, czas pomyśleć  o pamiątkach komunijnych .
W tym roku w swoich pracach postawiłam na tekturki:)
W proponowanych dzisiaj pamiątkach wykorzystałam tekturkę- Hostia z winoroślą,
ale zapraszam was serdecznie do działu z tekturkami komunijnymi w naszym sklepie
- jest ich tam dużo więcej:)

W obu pracach wykorzystałam także niepozorny, ale dający duże możliwości 
wykrojnik Marianne Design- Border z przeszyciami fala i chmurki.

W pamiątce dla Jakuba tekturkę spryskałam mgiełką perłową



 W pamiątce dla Dawida tekturkę zembossowałam na gorąco białym pudrem




w pracy wykorzystałam:

 Pozdrawiam

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.