Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Zróbmy sobie parasolkę- DIY# 37

Witajcie! 
Czy podoba Wam się parasolka na tej kartce?

Jeśli tak to przygotowałam kursik jak ją wykonać.
(kliknij na foto ,aby powiększyć)




A efekt jest taki:
 W pracy wykorzystałam:
papier z kolekcji Moja Najmnilsza05
taśma dwustronna piankowa 2mm
różyczki papierowe
tusz Distrees Vintage foto
 papier z  kolekcji Lemoncraft: Sercem malowane

 Przypomnę Wam jeszcze że do 28 lutego możecie zgłaszać prace na wyzwanie:


Pozdrawiam i mam nadzieję, że kursik się przyda:) 



38 komentarzy :

  1. Dziękuję za fantastyczny, niezwykle czytelny kursik. Na pewno wkrótce go wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczny pomysł i kurs bardzo dobrze opracowany

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik! Dzięki za podzielenie się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i piękny kursik :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna parasoleczka i kursik super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo. Nie wiedziałam że tak łatwo zrobić taką parasolkę. Dzięki za kursik, na pewno wkrótce wykorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna parasolka i świetny kurs,dziękuję na pewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały pomysł i śliczny efekt końcowy :) Wow!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest ta kartka, dziękuję za kurs, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknosci. Dziekuje za kurs :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu jesteś niesamowita:))) Śliczna kartka z uroczą parasolką, dzięki za podzielenie się sposobem jej wykonania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna kartka - i te przeszycia, i te tuszowania... czy musze mówić o parasolce? Napewno skorzystam, będą to tylko klimaty quillingowe, bo jak inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna kartka! Dzięki za kurs :) Trudno uwierzyć, że do zrobienia tego cuda wystarczy serwetka, wykałaczki i odrobina tuszu :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna parasolka! Dziękuję za ten kursik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna! I sam pomysł rewelacyjny :))

    OdpowiedzUsuń
  17. genialanie pomysłowa parasolka i ślicznie oprawiona . Dziękuję za czytelny kurs

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniała! dzięki za kurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za kursik, być może skorzystam, bowiem bardzo mi się podoba kompozycja kwiatowa zawarta w parasolce :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysł! Chyba go wykorzystam przy najbliższej okazji. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł i świetnie pokazana jego realizacja - dzięki wielkie, że zachciałaś się tym podzielić; chętnie kiedyś skorzystam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wykorzystałam, dzięki. A oto efekt http://joyanna-joanna.blogspot.com/2015/04/urodzinowa.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Skorzystałam z kursu
    http://karteluszki-reni.blogspot.com/2015/04/parasolka-z-kwiatami.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna i kartka i parasolka. Musze skorzystać z tego kursu. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czym kleiłaś różyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. magikiem - jest na zdjęciach:)

      Usuń
    2. myślałam, że na gorąco, ja jakoś nie umiem tak zgrulać tej serwetki

      Usuń
    3. Rom-a bardzo ważne jest, aby podzielić koło na segmenty! Przy formowaniu i sklejaniu zawsze pomagam sobie szydełkiem lub igliczką. To też b istotne! Pokazałam to na zdjęciach ...życzę wytrwałości i mam nadzieję że uda Ci się. Pozdrawiam ,anias

      Usuń
  26. Świetny kurs, a parasolka wygląda bardzo elegancko :) na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto efekty :) Parasolka i podniszczona kartka z kwiatami :) https://pracowniaani.wordpress.com/2017/08/09/zainspirowana-artimeno/

      Usuń
  27. well this is so easy and so effective I tried to make an umbrella like this and it didn't work at all thank you for sharing will definately try this way

    OdpowiedzUsuń