Obserwatorzy

środa, 6 sierpnia 2014

Pora powitać kolejne Projektanki.

Witajcie,

Do grona naszych projektantek dołączyły także: Edyta, Ania i Dagmara. 

 Edyta, jak pamiętacie wygrała u nas wyzwanie "bucikowe" oczarowując swoimi truskaweczkowymi balerinkami. Nie sposób było nie zauważyć jak z wielką odwagą, pomysłem na siebie trafiła do świata scrapbookingu. Myślę, że będziemy świadkami jej rozkwitu i zaskoczy nas swoją kreatywnością. 
 Dagmara ujęła mnie swoimi mediowymi wariacjami,  tym z jaką łatwością stosuje  mgiełki, pasty, maski... cudnie łączy fakturę z kolorem.  
Ania natomiast, sami wiecie - to królowa romantycznego stylu. Uwielbiam jej kobiecość, delikatność, fantazję w pracach pełnych warstw, koronek, kwiatków, badzików i kokardek :-)

  a co same Projektanki piszą o sobie:




Nazywam się Anna Zaprzelska, w sieci znajdziecie mnie pod nickiem: Brises.
Jestem rodowitą Lubuszanką ale obecnie razem z z moimi wspaniałymi
chłopakami (mężem oraz synem) mieszkam w Bydgoszczy.
Scrapbooking odkryłam pod koniec 2008 roku po wielu próbach wszelakich
poczynań rękodzielniczych i... tak już zostało;-)
Najpierw chciałam zatrzymać wspomnienia związane z moją rodziną. Obecnie
- nie bójmy się tego powiedzieć;-) - jestem uzależniona od scrapowania i
cieszę się codzienną możliwością tworzenia:-)
Uwielbiam jasne i ciepłe kolory, romantyczny styl, kwiaty i duuuużo
warstw. W zaciszu domowym powstają z tego prawdziwie wybuchowe
mieszanki, takie chociażby jak te:


 


Serdecznie zapraszam na mój blog: My sunny place...




Nazywam się Edyta Ochodek-Kapica, bardziej znana jako Dido z Krainy Splotów. 
Na co dzień nauczycielka języka francuskiego i szczęśliwa posiadaczka męża, dorosłej córki i dwóch mniejszych pociech:)
Odkąd sięgam pamięcią interesowało mnie wszelakie rękodzieło, od szydełka, haftu, poprzez malarstwo, aż do scrapbooking'u.  Ten ostatni skradł mi serce i pochłonął bez reszty, być może dlatego, że pozwala łączyć tak wiele technik i w żaden sposób nie ogranicza realizacji tego, co stworzy wyobraźnia napędzana szaleństwem twórczym. Wciąż poszukuję nowych rozwiązań i inspiracji chłonąc  wszelkie nowinki techniczne. Lubię tworzyć kartki, ale moim swoistym "konikiem" jest tworzenie wszelkiego rodzaju pudełek, boxów, miniaturowych, przestrzennych dekoracji oraz ręcznie wykonywanych kwiatów. 
Miło mi, że mogłam dołączyć do grona projektantek sklepu Artimeno, mam nadzieję, że uda mi się zarazić Was szaleństwem twórczym i miłością do srcapbooking'u.







Nazywam się Dagmara Kos i taką samą nazwę nosi mój blog: http://dagmarakos.blogspot.com/. Ze scrapbookingiem zetknęłam się mniej więcej w 2009/2010 i od tamtej pory stale eksperymentuję, poznaję nowe techniki, targam, chlapię i szukam własnej drogi. Szczególnie umiłowałam sobie mixedmedia i jestem namiętną kolekcjonerką masek, stempli i wszelkiego rodzaju mediów. Ostatnio najczęściej stosowaną przeze mnie formą jest LO, ale lubię też tworzyć wpisy w art journalach i tagi, a także mixedmediować na blejtramach. Uwielbiam prace bogate w dodatki, faktury, wzory i kolory.





A już piątek zapraszam na nowe, wakacyjne wyzwanie  oraz po garść niezwykłych inspiracji stworzonych przez nasze DT.

pozdrawiam
Hania

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.