Obserwatorzy

sobota, 5 września 2015

Gościnna projektantka Lula

 Witajcie,
W wyzwaniu   #36 - Kolorowo - neonowo zwyciężyła zachwycająca praca, której autorką jest
Lula 
  i właśnie ją  gościmy dzisiaj w Artimeno.


Cieszę się będziemy mogli poznać Cię bliżej.

Bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość przedstawienia się na blogu Artimeno.
Nazywam się Lucyna Marynowska aka Lula. Od 2012 roku prowadzę blog http://ululi.blogspot.com/.

Może opowiesz nam trochę o sobie?
Jestem 56 letnią wdową, mamą dwóch dorosłych synów i dumną babcią.
Urodziłam się i mieszkam całe swoje życie nad morzem.

Co przyczyniło się do rozwoju twojej pasji?
Swoją przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam zupełnie przypadkowo, za namową mojej serdecznej koleżanki Evi w maju 2012 roku.
Zaczęłam od tworzenia kartek, potem zainteresowałam się kraftowaniem z mixed mediami.

Czy niedawno coś wzbudziło twoje szczególne zainteresowanie?
Moim ostatnim  odkryciem jest recycling i alterowanie różnych przedmiotów.

Czym jest  dla ciebie scrapbooking ?
W bardzo dla mnie trudnym okresie, po śmierci męża to właśnie scrapbooking pomógł mi odnaleźć sens i przyjemność życia.
Uwielbiam moje pozytywne uzależnienie, a największą radość sprawiła mi ostatnio moja 2 letnia wnuczka Maya bawiąc się razem ze mną w tworzenie własnych naklejek.








 Pozdrawiam serdecznie 
Goja

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.