Obserwatorzy

poniedziałek, 27 maja 2019

Pożegnanie Inki z Klonowej

 Pożegnania zawsze są trudne, 
a trudniejsze bywają tym bardziej, gdy osoba z którą współpracujemy 
okazuje się wspaniałą koleżanką, kreatywną i pracowitą członkinią DT.

Taką osobą jest Inka z Klonowej



Po roku współpracy (jak ten rok szybko minął)  Inka zdecydowała się
 rozpocząć nowy etap swojej przygody ze scrapbookingiem.


Znacie ją jako autorkę wielu ciekawych inspiracji, kursów i recenzji przygotowanych dla Artimeno.


Ale wielu z Was zna ją przede wszystkim jako przewodnika i mentora na naszym profilu fb- Wsparcie na starcie czyli scrapuj z Artimeno, którego jest współtwórcą.

 Inko obiecuję, że nie zmarnujemy Twojej pracy, postaramy się dobrze kontynuować Twoje dzieło. 

W imieniu całego DT, ale także w imieniu wszystkich Twoich fanów-  DZIĘKUJĘ! 
Dziękuję za Twoją rzetelną pracę, za czas na rozmowy, za wszystkie cenne wskazówki i rady.
Dziękuję za wszystko co zrobiłaś dla Artimeno.  

 Życzymy Ci, aby spełniły się wszystkie Twoje plany i marzenia. 
Będziemy z całego serca Ci kibicować. 
A Ty wpadaj do nas, tu zawsze czeka na ciebie grono dobrych znajomych, 
dla których zawsze już będziesz - naszą Inką!


12 komentarzy :

  1. Inko jesteś wielka dziękuję za to że chciałaś nam przekazać swoją wiedzę i gratuluję ogromnego talentu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria, Ja Tobie dziękuję, za trzymanie kontaktu, czułam dobrą energię, to było bardzo potrzebne! :*

      Usuń
  2. Inka - wielkie dzięki za ten wspaniały, twórczy rok!!! Dałaś czadu i już czekam na to, co nowego będzie się u Ciebie działo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Ty też poszłaś...!!! :) miałam Cię na oku też! Dziękuję!

      Usuń
  3. Dzięki Inka za wszystko
    Rozwijaj się tworczo i dalej bądź dla nas taka sama.Ciekawa jestem co masz w planach.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Inka, tak trzymać, życie to ciągła podróż, to zdobywanie nowych szlaków i szczytów. Nie znikasz, a pewnie rozkwitniesz jeszcze bardziej - zyczę powodzenia, tylko daj znać, gdzie Cię będzie można poszukać w tej dżungli scrapu :) Kasia Łudczak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne podsumowanie całego twórczego roku, Haniu aż sobie popłakałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Inka,dziękuję za inspiracje,odpowiedzi na trudne pytania, za kursy krok po kroku, za to że jesteś, powodzenia,spełnienia wszystkich marzeń, buziaki Alicja

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ... mam wypieki!
    Szkoda że częściej nie można się tak żegnać ;)) żartuję - wcale nie jest mi łatwo, dlatego, wiecie, że tyle emocji i dobrych rzeczy tu się zdarzyło! Dziękuję Wam za rodzinną, ciepłą atmosferę, moc satysfakcji i artimenowe ;) pozytywne fluidy, których tu doświadczałam od całej załogi, zawsze i od każdej z Was!!! i do zobaczenia!
    Hania - nie odpuszczaj, twórz dalej to miejsce i jak to mówią, dajesz, baby ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia, Kasia, Carmen, Alicja - Wasze dobre słowo zawsze mnie podnosi na duchu i sprawia, że mi się chce! Dziękuję Wam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy pożegnaniach takich wspaniałych osób jak Ty zawsze żal serce ściska i łezka w oku się kręci... Dziękuję za wspaniały, twórczy rok i ogrom przekazanej wiedzy. Życzę Ci powodzenia i spełnienia wszystkich marzeń, z całej siły zaciskam kciuki! I daj znać, w którym kierunku poszłaś, abym mogła Cię odszukać i dowiedzieć się, co u Ciebie słychać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że będę się rzucała w oczy ;)) Dziękuję :* Po takich komentarzach czuję się potrzebna :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.