Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2018

Przedstawiamy scrapującą pasjonatkę quilingu!

Jak można połączyć dwie dziedziny rękodzieła i jak to się uzupełnia?
Posłuchajcie Agnieszki, uczestniczki grupy Wsparcie na Starcie, której kartka ostatnio wygrała w miniwyzwaniu z ręcznie tworzonymi kwiatkami.
 Jak Agnieszka dołączyła do grupy i co to zmieniło w jej pracach i jak rozwinęła swój warsztat? poczytajcie! 

kartka wyzwanie z kwiatkami



Witam. Bardzo dziękuję za zaproszenie. Mam na imię Agnieszka. 
Od prawie 4 lat zajmuję się quillingiem. Na początku były to ozdoby świąteczne typu bombki 
i jajka, a ponieważ przerwy miedzy świętami są bardzo długie, a ja nie lubię się nudzić, 
spróbowałam mój ukochany quilling dodawać jako ozdobę do kartek. 

kartki z quillingiem

Wykorzystywałam wtedy do tworzenia prac tylko kolorowe paski papieru i różnorodne papiery wizytówkowe. 
Rzadko kiedy pozwalałam sobie na dodanie półperełki, tekturki czy scrapki. 

Kilka miesięcy temu dołączyłam do grupy "Wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno"

i moje prace zasadniczo się zmieniły.  

Sizal, wycinane elementy, sznurki, koronki, tusze a przede wszystkim papier do
scrapbookingu nie są mi już obce.

Łączę ze sobą te elementy w kompozycjach, a zasób moich przydasi znacząco się powiększył.
Ciągle uczę się czegoś nowego. 
Dużo oglądam, czytam i podpatruję doświadczone koleżanki.
Mam nadzieję, że kiedyś im dorównam. A to kilka moich prac:

kartki agnieszki p

Dziękujemy za prezentację swojej twórczości, która wciąż pięknie się rozwija!
Gratulujemy nie tylko wygranej w wyzwaniu ale szybkiego wspięcia się na wyższy poziom! 
Obserwujemy też poczynania Agnieszki, która ostatnio dołączyła do grona
projektantek Three Wishes!
Brawo Aga! 

Blog Agnieszki znajdziecie pod adresem: Wstążką i papierem, tam zobaczycie
więcej delikatnych, ukwieconych prac naszej grupowiczki :) 


A my przypominamy i zachęcamy do spróbowania swoich sił w naszym
aktualnie trwającym wyzwaniu dla mniej i bardziej zaawansowanych :)  
🌲  🌲 🌲
Tym razem robimy kartkę świąteczną wg mapki i tym razem również
nagrodzimy ... może właśnie Twoją pracę? 

 Propozycja Agnieszki też już jest gotowa i w grupie możecie zobaczyć kolejną,
zupełnie inną kartkę stworzoną wg tej mapki!
Powiem jeszcze, że i tutaj się pojawiła:) wiecie, która to?

Swoją kartkę zrobioną wg mapki wstaw do galerii w specjalnym poście na blogu Artimeno!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.