Obserwatorzy

środa, 6 grudnia 2017

Mediowe serce z Cracle Paste



Witam serdecznie

Mam nadzieję, że lubicie tworzyć i wręczać podarunki hand made - 
bo dziś chciałam Wam pokazać mediową drewnianą zawieszkę w kształcie serca,
które może być doskonałym prezentem dla bliskiej osoby.

Serce pomalowałam białym gesso,
a następnie za pomocą szpachelki nałożyłam białą pękającą pastę strukturalną.
Zasada jest taka: im grubiej nałożymy pastę, tym spękania będą większe, dlatego fajny efekt osiągniemy nakładając ją nierównomiernie.
Spękania pojawiają się po ok 20 -30 minutach,
w pierwszej kolejności tu, gdzie pasta została położona najcieniej.
Całkowity proces wysychania określiłabym na 2-3 godz.

Po zupełnym wyschnięciu dodałam kolory: Pearl Violet i Amber Gold
i stworzyłam kompozycję z dwuwarstwową scrapińcową ramką i buteleczkami.











Dlaczego musicie wypróbować Cracle Paste White


1.  Przy stosowaniu innych (np. dwuskładnikowych) preparatów trzeba mieć wprawę. Tutaj wystarczy nawet nałożenie od tak zwanego niechcenia i uzyskamy piękne spękania.

2. Czas uzyskania spękań jest stosunkowo krótki.

3. Idealnie współpracuje z "lekkimi" mediami typu: mgiełki, tusze, farby wodne, które ładnie nam zabarwią spękania, nie zapychając ich przy okazji.

4. Jeżeli po wyschnięciu efekt w którymkolwiek miejscu was nie zadowoli, pastę można nałożyć  ponownie.

5. Idealnie nadaje się do nakładania przez maski i szablony.  Poniżej przykłady:







Wykorzystane materiały:


         





      








Pozdrawiam serdecznie 
Kasia


2 komentarze :

  1. Śliczny prezent wykonany prosto od serca!!! Spękania wyszły rewelacyjnie:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.