Obserwatorzy

poniedziałek, 6 marca 2017

Gościnna projektantka - Gosia Jonaszek

Witajcie :)

Nasze ostatnie wyzwanie wygrała Peninia Art, czyli Gosia Jonaszek.


Gosiu, bardzo cieszymy się, że możemy gościć Cię na naszym blogu.
Twoje eco kartki zachwyciły nas niebywale.
Opowiedz nam trochę o sobie.


Witam, również bardzo się cieszę, że mogę u Was gościć.
A więc kilka słów o mnie... 
Jestem marzycielką z głową pełną twórczych i zwariowanych pomysłów. 
Uwielbiam podróże, przygody, miejsca z duszą i klimatem, herbatę. 
Kocham kwiaty, lisy oraz wszystkie odcienie koloru brązowego. 
Moją wielką pasją jest malarstwo, grafika i rysunek ilustracyjny. 
W roku 2009 odkryłam scrapbooking i od tego czasu stał się on moją kolejną formą zainteresowań, 
bez której obecnie nie wyobrażam sobie życia. 
A zawodowo robię to co kocham, a moja praca jest bardzo bliska mojej pasji. 
Z wykształcenia jestem artystą plastykiem, pedagogiem i animatorem kultury, 
pracuję z dziećmi i młodzieżą, prowadząc zajęcia artystyczne, uczę, tworzę i bawię się sztuką.


Twoje prace są wykonane w różnych technikach.
Która z nich jest najbliższa Twemu sercu i dlaczego?

Tak, tworzę w różnych technikach...gdyż lubię uczyć się i próbować nowych rzeczy, form ...jednak chyba najbliższe mojemu sercu są wszelkie techniki malarskie (mixed-media).
Dlaczego ?...bo są wolne i bez ograniczeń, ekspresyjne.  
Dają możliwość pokazania swoich myśli i emocji, które lubię "przelewać " na papier.


Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu czy też mixed-media?
Kto lub co Cię inspiruje?

Kiedy zaczynałam i poznawałam scrapbooking dużo czasu poświęcałam 
na czytanie i zgłębianie wiedzy oglądając kursy znanych scraperek . 
Później sama dochodziłam do pewnych rzeczy tak zwaną metodą "prób i błędów".
A inspirację czerpię (zarówno w pracach scrapbookingowych jaki i malarskich) 
przeważnie, ze świata przyrody. Uwielbiam obserwować rośliny
 i to w nich znajduję to coś co mnie zachęca do tworzenia, ta nutka magii, niezwykłości...


Bez jakiego "przydasia" nie możesz się obejść?

Jeśli miałabym wybrać... hymn trudno powiedzieć, ale chyba bez mediów.


Twoje prace są niezwykle piękne. Jak wygląda Twój proces tworzenia
- to przemyślany projekt czy impuls?

 Bardzo dziękuję. W większości tworzę prace przeważnie pod wpływem impulsu, 
spontanicznie choć zdarza się, że czasem zapisuję jakieś pomysły,
rozrysowuję, a później na ich podstawie powstaje praca.


Dziękuję Gosu za wywiad. Bardzo się cieszę, że miałyśmy okazję poznać Cię bliżej.

Miło było mi u Was gościć, pozdrawiam całe DT Artimeno.


I jeszcze kilka prac naszej gościnnej projektantki.






 Na koniec zapraszam na nasze kolejne wyzwanie, 
którego temat poznacie już wkrótce.

Pozdrawiam serdecznie :)




2 komentarze :

  1. Gosiu miło poznać Cię bliżej i pozachwycać się Twoimi przepięknymi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prace Gosi są zjawiskowe - wyjątkowo zdolna i kreatywna Dusza. Gratuluję i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.