Obserwatorzy

czwartek, 22 grudnia 2016

A kto wie czy za rogiem ...świąteczne inspiracje





Witam Was
w ten piękny i przedświąteczny czas.

Na chwilę przed Waszymi świątecznymi wyjazdami, odwiedzinami i spotkaniami
pragnę pokazać Wam moją ostatnią inspirację w tym roku.
Przygotowałam  trzy wersje kolorystyczne klimatycznych, świątecznych kart.

Pierwsza w szarościach i brązach, w połączeniu z naturalną, nie kolorowaną tekturką.
Specjalnie wybrałam też papier ze strukturą drzewa - LemonCraft/ Sercem malowane -
by oddać surowe piękno i zaakcentować element główny: stajenkę.

"Mizerna, cicha, stajenka licha,
Pełna niebieskiej chwały.
Oto leżący, przed nami śpiący
W promieniach Jezus mały. "







Kolejna kartka, w moich ulubionych odcieniach niebieskiego, nawiązująca
do mroźnej zimy. Dużo jasnych dodatków, wykończona ciapanym gesso. 
Delikatna, z ukrytą scenerią miasteczka...
Obrazek dzieciątka pochodzi z papierów CRAFT&YOU .
Użyłam tutaj w większości wykrojników Marianne Design:
CR1287- choinki; CR1288 - miasteczko;
CR1294 - spadające gwiazdy; CR1226 -gwiazda
oraz wykrojnik Craft Passion - IHS i śnieżyna Cherry Lynn
oraz dziurkacz brzegowy Marthy Stewart.
W kartce użyłam papierów UHK Winter in Avonlea.

"...a kto wie czy za rogiem nie stoją Anioł z Bogiem
nie obserwują zdarzeń i nie spełniają marzeń

jeśli zrobimy ten właściwy krok
zanim znowu upłynie życia rok
to wszystko będzie tak jak trzeba
z udziałem lub bez udziału nieba."



Bardzo podobają mi się kartki świąteczne w tradycyjnych odcieniach: czerwień - zieleń.
Jednak, kiedy ja biorę do ręki czerwony papier, trudno mi skomponować pracę....
zwykle tasuje kolorami i kiedy myślę OOO to jest to...
okazuje się, że czerwonego papieru w ogóle nie mam w pracy.

Tym razem na sztywno zaczęłam od przyklejenia na bazę papieru z pierwszego rzutu - z czerwonaymi pasami i powoli, powoli wyszła mi lekka, ośnieżona,
zimowa kartka z dodatkiem mięty i złotego koloru.

Rozetkę przygotowałam z paska papieru i dziurkacza brzegowego Marthy Stewart.
Na trymerze bigowałam pasek w odstępach 1 cm, następnie złożyłam, skleiłam
i na wierzchu dodałam ozdobne elementy: z papieru brokatowego
gwiazdka z wykrojnika Marianne Design CR1353 
oraz śnieżynka z tekturowych wycinanek.
Na  koniec całość pociapałam gesso.


"...Jestem śnieżynka miła, puszysta, korona moja złocista.
...Jestem zesłana z nieba na ziemię, by rozsiać złociste promienie.
...Chcę sypać na świat cały puszyste płatki i uścielać nimi drogi każdej chatki."












Każda z tych prac jest inna... a wszystkie łączy Boże Narodzenie.

Z tej też okazji, zespół Artimeno składa Wam i Waszym rodzinom
życzenia wszelkiej pomyślności w życiu zawodowym i prywatnym.
Niech ten świąteczny czas będzie pełen serdeczności,
dobrych myśli i rodzinnego ciepła.







Wykorzystane materiały:

LemonCraft / Sercem malowane 02 / papier 30x30http://www.artimeno.pl/pl/kleje-bibulki-gabki/3677-craft-passion-bibulka-dwustronnie-klejaca-szer-6mm-5m.html?search_query=tasma&results=84


 




Pozdrawiam,
Ajgacia



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.