Obserwatorzy

piątek, 3 czerwca 2016

Wyzwanie#47 - "Czerwiec z LemonCraftem"

Rozpoczynamy czerwcowe wyzwanie. Postanowiłyśmy, że w Artimeno będzie to-

 Czerwiec z LemonCraftem 

na wyzwanie zgłaszacie dowolną pracę , 
w której wykorzystaliście papiery marki LemonCraft.
Ale żeby nie było zbyt łatwo, dodatkowo w waszym projekcie 
muszą znaleźć się co najmniej 3 prostokąty

Na  zgłoszenia czekamy do 1 lipca.
 Zwycięzca otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN,
natomiast wyróżnione prace otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki


Przypomnienie o stałych zasadach:

-prace należy wstawiać  pod postem wyzwaniowym za pomocą narzędzia InLinkz
-prace nie mogą być wcześniej publikowane,
-prace zgłaszane na nasze wyzwanie łączymy z max dwoma innymi wyzwaniami.
- można  zgłaszać dowolną ilość prac
-na swoich blogach (w poście lub na pasku bocznym) należy umieścić podlinkowany banerek
  i informację, że bawicie się z nami,
- zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Artimeno oraz na naszej 
   stronie na FB.
prace, które nie będą  spełniały warunków wyzwania nie będą kwalifikowane do wyróżnienia .
-miło nam będzie, jeśli podlinkujecie produkty zakupione w Artimeno (choć ich użycie nie jest konieczne)



A tak z wyzwaniem poradziły gościnna projektantka- Szafran i projektantki Artimeno

Szafran do wykonania swojej prostokątnej :) kartki wykorzystała arkusz papieru 
z kolekcji Dom Róż

Inspiracja Kasi to mediowy blejtram z bogatym tłem,
z prostokątami z arkusza LemonCraft  Senne Poranki Życzę Ci i błękitnym z kolekcji Nie zapomnij mnie




Ania do wykonania ślubnej kartki wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji Lemoncraft
Everyday Spring, a sprawne oko wypatrzy w mojej pracy co najmniej 4 prostokąty:) 

pracowałam zpapiery LemonCraft  Everyday Spring,    taśma dystansowa 3mm,   tekturka Scrapiniec, półperełki , tusz distees peeled paint 

 A więc Do dzieła! Pozdrawiamy! 
Załoga Artimeno

3 komentarze :

  1. No nie mogę....wzięłam udział w wyzwaniu, swoim pierwszym, dzisiaj robiłam karteczkę, sprawiło mi to ogrom przyjemności, bo kocham papiery Lemoncraft.
    Wysłalam prace, ale nie wiem, czy wszystko ok, czy doszła, czy moge otzrymać haniu tutaj odpowiedż? Buziaki przesyłam Tobie i pozdrawiam Wszystkie Projektanki a szczególnię Małgosie - Goję, od której mnóstwo się uczę i która niesamowicie mnie inspiruje swoimi pracami....podobny art....?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście Haniu! przepraszam za literówkę!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ciszące oczy inspiracje! Z przyjemnoscią się dokładam :))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.