Obserwatorzy

niedziela, 15 listopada 2015

Barokowy mediowany świecznik

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Jesień bardzo nas rozpieściła w ostatnich tygodniach, ale dużymi krokmi zbliża się okres świąteczny.
W związku z tym postanowiłam wykonać inspirację, która pozwoli Wam pomyśleć już o ozdobach świątecznych. Będzie złoto!!!!

Przyznam szczerze, że w zeszłym roku bardzo brakowało mi w moim zaciszu domowym świecznika.
Obiecałam sobie, że w tym roku go zrobię. Będę zapalać wieczorami, aby dodać jeszcze więcej klimatu świątecznego. Chciałam, aby mój świecznik był nowoczesny, jednak nie zbraknie w mim barokowego zdobienia.

 Do wykonania mojej inspiracji użyłam zestaw świeczników. Wykorzystałam tylko jedną jego część, tę która najbardziej wielkością mi odpowiadała. Możecie oczywiście sprawić sobie taki świecznik, składający się z czterech części. Nic nie stoi na przeszkodzie.

Całą powierzchnię  drewienka pokryłam  farbą akrylową w kolorze szarym.
Następnie interesującą mnie część, tę, na której miałam zamiar wykonywać zdobienie, pokryłam cieniutką warstwą bezbarwnego gessa. Krokiem kolejnym było nałożenie pasty strukturalnej białej.
Następnie interesujące mnie elementy pokryłam mikrokulkami. Na sam koniec, gdy już uzyskałam farbami oraz mgiełkami efekt który był dla mnie w pełni zadowalający, ponownie przyłożyłam maskę miejscami, by odbić wzór - ale tym razem farbą matową białą. N sam koniec użyłam medium do spękań - w miejscach, które planowałam, aby spękaczowi się poddały. 




dodatkowo użyłam:
mgiełka brązowa
mgiełka szara



Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Aga

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.