Obserwatorzy

środa, 18 kwietnia 2018

Wyzwanie #65 - Praca z paletą kolorów


Witam

Zapraszamy Was do kolejnej zabawy.
Będzie energetycznie i wiosennie, ponieważ  tematem wyzwania jest:

Praca z paletą kolorów

Wytyczne są następujące:

W pracy należy użyć co najmniej trzech kolorów z zaproponowanej palety.
Można nawet zainspirować się zdjęciem
Forma pracy jest dowolna i temat pracy również jest dowolny.

Na Wasze  propozycje  czekamy do 12 maja
Zwycięzca otrzyma banerek i bon zakupowy na kwotę 40 PLN, 
natomiast wyróżnione prace otrzymają banerek 
i kod uprawniający do darmowej wysyłki.


Przypomnienie zasad:

- prace należy wstawiać pod postem wyzwaniowym za pomocą narzędzia InLinkz,
- prace nie mogą być wcześniej publikowane,
- prace zgłaszane na nasze wyzwanie łączymy maksymalnie z dwoma  innymi wyzwaniami,
- można zgłaszać dowolną ilość prac,
- na swoich blogach (w poście lub na pasku bocznym) należy umieścić podlinkowany banerek 
i informację, że bawicie się z nami,
- zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Artimeno 
oraz na naszej stronie na Facebooku,
- prace, które nie będą spełniały warunków wyzwania, nie będą kwalifikowane do wyróżnienia,
- miło nam będzie jeżeli podlinkujecie produkty zakupione w Artimeno (choć ich użycie nie jest konieczne).



Do przygotowania inspiracji zaprosiłyśmy Martę czyli mbabkę
autorkę bloga:  http://scrapkimbabki.blogspot.com

Zanim obejrzycie, co stworzyła, przeczytajcie, co nam o sobie powiedziała:

"Kobieta zrobi z niczego kapelusz, sałatkę, scenę małżeńską i ... scrapa - to cała ja  mbabka...
Odkąd pamiętam zawsze coś kleiłam, dziergałam, szyłam obdarowując najbliższych. 
Sprawiało mi to wielką radość i pozostało do dziś. 
Teraz głównie wykonuje kartki, albumy, boxy, 
które ozdabiam bardzo bogato własnoręcznie wykonanymi kwiatami. 
Swego czasu bardzo wiele wykonywałam digi scrapów, które teraz z wielką przyjemnością oglądam ale pasja do papieru przeważyła :) 
Lubię to i wierzę, że osobom, które obdarowuję swoimi pracami również się podobają ."


Marta na nasze wyzwanie przygotowała  kartkę  z okazji osiemnastych urodzin,
w bardzo ciekawej formie:






Ja  - czyli Kasia -  z uwagi na fakt, że kwiecień kojarzy się z książkami
(23 kwietnia - Międzynarodowy Dzień Książki) stworzyłam zakładki.


Tekturę zagruntowałam gesso white, pomalowałam mgiełkami,
 a brzegi dodatkowo przyciemniłam tuszami destress.
Potem nałożyłam maski (m.in. koraliki i serwetka z Agaterii), 
a gdzieniegdzie dodałam kilka stempli.


Kwiatki i listki wycięte z kolekcji Piątek Trzynastego (Hello Beautiful) wkomponowałam w serwetkę 
(a właściwie pół serwetki) Marianne Design.
Całość pochlapałam białym splashem.

Cały czas spoglądałam na wyzwaniową paletę :-) 








Niebieska wersja zakładek powstała z użyciem kwiatków z kolekcji Craft O'Clock Marzenia o poranku II.
Wykorzystałam wszystkie kolory z naszej wyzwaniowej palety w wyjątkiem różu.










Wykorzystałam materiały:







do "różowej wersji" zakładek wykorzystałam:



do "niebieskiej wersji" zakładek wykorzystałam:





Zapraszamy do wspólnej zabawy.
Pozdrawiam

Kasia


5 komentarzy :

  1. Piękna paleta kolorów i przecudne prace <3 kartka urocza, a w zakładkach się zakochałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje.

    Pisze, że wyzwanie trwa do 13 maja, a dzisiaj nie można dodać już pracy do "żabki"
    Zgłoszę więc swoja pracę tutaj:

    http://art-carta.blogspot.com/2018/05/imieninowa-ksiega.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkradła się pewna nieścisłość, przepraszamy . Pracę weźmiemy pod uwagę w ocenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. https://m.facebook.com/photo.php?fbid=175135103317693&id=100024636123548&set=a.110093456488525.1073741826.100024636123548&fs=0

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.