Obserwatorzy

sobota, 16 grudnia 2017

Szybkie pakowanie prezentów - kurs na pudełeczko

Witajcie, 

dzisiaj chcialam Wam pokazać jak szybko i efektownie można zapakować prezent, używając niewielu matetiałów.
 
 
 Najpierw pudełeczko. Robię w taki sposób również do kartek, któe wyszły mi baaaardzo 3D i nie mieszczą sie w standardowe pudełka.

 Pudełeczko robimy z papieru scrapowego (ilość arkuszy zależy od wielkości prezentu). 
 Najpierw mierzymy: długość, szerokość i wysokość prezentu.  Mój ma wymiary 6 x6 x13,5.






Rozmiar papieru scrapowego liczymy sumując  poszczególne boki i dodając delikatny zapas, żeby łatwo było wyjąć prezent z pudełka. W moim przypadku będzie to 6+6+6= 18cm+ zapas 1 cm=19cm oraz drugi wymiar: 6+13,5+6=25,5+1cm zapasu=26,5cm.
Będziemy potrzebować dwóch kawałków o tych zamych wymiarach.

Po docięciu papieru odmierzam poszczególne wymiary pudełka:



Później na tablicy do bigowania biguję linie załamania. Pierwszą kartkę układam tak, aby jej lewy brzeg dotykał brzegu tablicy. Zapamiętuję, w którym miejscu wypada mi linia bigowania wg zaznaczenia (tutaj jest to 2 i 5/8 cala).


 Drugą  kartkę biguję odsuwając brzeg od lewej strony PUNKT BIGOWANIA JEST TAKI SAM JAK POPRZEDNIO (U mnie 2 i 5/8 cala).
 Gdy wszystko jest zbigowane robię nacięcia tak, jak na załączonym obrazku, na obudwu elementach:
 I sklejam poszczególne arkusze:
 Otrzymujemy takie pudełeczko:
 
Do ozdoby wykorzystałam naturalne dodatki, które pięknie prezentują się na pudełeczku. Część z nich kupiłam, a część zebrałam w moim ogrodzie i w pobliskiej okolicy. Szyszki olchy i modrzewia są naprawdę pięknym dodatkiem do mniejszych prac, a większe- sosnowe, czy świerkowe będą się elegancko prezentować w większych ozdobach. 





 Kompozycję z naturalnych ozdób naklejamy za pomocą kleju na gorąco i delikatnie muskamy białą farbą akrylową.  W tej wykorzystałam szyszki z modrzewia.


Mam nadzieję, że chociaż odrobinę zainspirowałam Was do pakowania prezentów nie tylko w papier pakowy i za pomocą wstążki...

Wykorzystałam:

http://www.artimeno.pl/pl/pasty-strukturalne-snieg/4158-daily-art-pasta-strukturalna-100ml.html?search_query=pasta&results=118 http://www.artimeno.pl/pl/zestawy-koncowki/6879-studio75-swiateczny-prezent-zestaw-papierow-30-x-30cm.html http://www.artimeno.pl/pl/kleje-bibulki-gabki/5525-joy-pistolet-do-kleju-maly-.html?search_query=pistolet&results=1


1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.