Obserwatorzy

czwartek, 14 grudnia 2017

Kurs Krok po kroku: Bombka 3D z wykorzystaniem papierów scrap

Wiem że wiele z nas przygotowuje dla siebie dekoracje na tzw ostatnią chwile :) 
I tak jest ze mną :) Chociaż w tym przypadku dużą rolę odegrało światło. 

Planowałam ten kursik pokazać dużo wcześniej 
- ale paskudna pogoda sprawiła, że trudno było zdobić w miarę czytelne i wyraźne zdjęcia.
Ale w końcu  jest- jeśli nie teraz mam nadzieję że przyda się w przyszłości :) 

Zróbmy razem bombkę 3D z wykorzystaniem papierów scraperskich
 - rewelacyjnie sprawdzi się tutaj papier Studia75- Świąteczny prezent 

Przygotujcie:
 tackę ze styropianu,
gesso
 taśmy dystansowe 1,5   i    3mm,  
 klej magic,    gel medium, 
Oczywiście to co wykorzystacie do dekoracji kompozycji pozostawiam Wam, 
ja poszłam w minimalizm - ponieważ chciałam pokazać, co można zrobić z samych papierów :)

 Zaczynamy :



Plastikową  bombkę odkładamy do wyschnięcia, a my zabieramy się za dekorację
styropianowej przekładki 




Zapomniałam dodać, że wszystkie drobiazgi : ptaszki, cynamon, listki ,plastry pomarańczy 
potuszowałam distressami !

 Odczekujemy chwile, aby pasta wyschła i ... pora na brokatowanie :)


Teraz wystarczy tylko udekorować ją wstążeczką i obdarować bliskich
 albo ofiarować  komuś zamiast świątecznej kartki :) 

Przed zrobieniem poniższych zdjęć zrobiłam jeszcze małą dekorację na bombce.
Przy pomocy szablonu zrobionego dziurkaczem śnieżynka 2,5 cm
 zrobiłam białe (gesso) śnieżynki na bombce 




Pozdrawiam! anias 


7 komentarzy :

  1. Aniu przepiękną stworzyłaś bombkę 3d i super kursik - dziękuję:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za inspirację. Bombki już od dawna czekają, spróbuję wykorzystać twój kurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny kursik :) Muszę tylko zaopatrzyć się w ten cudny papier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty sposób na cudeńka.
    Super Aniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł Aniu. Piękna bombka !!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.