Obserwatorzy

środa, 7 czerwca 2017

Album w stylu vintage z 13@arts

Witam
Już dawno miałam ochotę stworzyć  swój własny album ze starymi rodzinnymi zdjęciami.

Dzisiaj, choć jeszcze nie skończyłam, chcę Wam pokazać pierwsze efekty moich prób.

Pracowałam z białym tłem, które na początku zabezpieczyłam gesso clear.
Zapobiegło to falowaniu papieru i przygotowało grunt pod dalsze zabiegi, czyli stemplowanie,
nakładanie  pasty strukturalnej i kolorów.

Wykorzystałam głównie media 13@arts:
mgiełki i nowo nabyte farbki w proszku Raibow color i metaliczne pigmenty Shiny powder.

Mój sposób aplikacji farbek w proszku jest następujący:
 miejsce gdzie chcę dodać kolor spryskuję wodą i  posypuję wybranym pigmentem.
Zasada jest taka: im więcej dodamy wody tym kolor będzie jaśniejszy i analogicznie:
  ciemniejszy odcień otrzymamy dodając więcej proszku, a mniej wody. 
Tym samym możemy uzyskać mnóstwo odcieni używanego koloru.

Po dodaniu koloru karty pochlapałam czarną mgiełką, a czarnym tuszem przyciemniłam brzegi.

Zapraszam do galerii:




Tu pod fotografię wsunęłam kilka skrawków papieru podziurkowanych wykrojnikiem Sizzix.






Tu wykorzystałam wykrojnik z krzywymi liniami z zestawu:
 Memory Box  Distressed Adington Collage
















Wykorzystane materiały: 


 http://www.artimeno.pl/pl/pozostale/1534-akrylowa-pasta-stukturalna-kreda-120ml-13rts.html?search_query=pasta+strukturalna&results=25http://www.artimeno.pl/pl/marianne-design-collectables/4060-collectables-wykrojnik-marianne-design-tasma-filmowa-stemple.html?search_query=foto&results=3



Mam nadzieję, że wytrwam w postanowieniu ukończenia albumu
 i niebawem pokażę kolejne etapy moich prac.

Pozdrawiam
Kasia



1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.