Obserwatorzy

czwartek, 19 stycznia 2017

Pomysł na prezent z okazji Dnia Babci i Dziadka

 Cześć!
Wracam do Was z energią i zapałem do pracy. 
Ostatnie tygodnie przechorowałam z synkiem w szpitalu, z dala od domu, 
ale już jestem z inspiracją na Dzień Babci i Dziadka.
Prezent znakomity!

Przygotowałam dwa albumy, a tak naprawdę ozdobiłam okładki 
wcześniej zakupionych gotowych albumów do samodzielnego wklejania zdjęć.


Pierwszy album przygotowałam z papierów LemonCraft / Gossamer Blue.
Połączenie brązu z delikatnym kolorem niebieskiego.
Tak naprawdę użyłam dwóch papierów: Gossamer Blue 03 oraz Gossamer Blue 02.
 Pozostałe elementy to ozdoby: klisza z wykrojnika Marianne Design COL 1390,
tekturowa ramka z trybikami, metalowe trybiki, taśma washi czarna z cyframi,
elementy wycięte z papieru LemonCraft Sercem Malowane, biała ramka oraz kwiaty.

Efektu 3D dodaje też motyw rośliny z maski Prima model 564278
który nałożyłam przy użyciu pasty strukturalnej firmy Daily ART.
Muszę przyznać, że pierwszy raz użyłam tej pasty i od pierwszego "wejrzenia"
 zakochałam się w niej. Idealnie się nakłada (nie podcieka pod maskę, 
wzór zachowuje swój kształt, ma ostre krawędzie - jest dokładnie taki
jak powinien być!),  ma średnio gęstą konsystencję - na plus,
nie jest idealnie biała (inne też nie są czysto białe), ale efekt jest rewelacyjny!








Drugi album przygotowałam w wiosennych kolorach brąz i zieleń.
Jako bazę użyłam papieru UHK/Pastel 5 w połączeniu z papierem Galeria Papieru/Retro 06.
Tutaj również użyłam pasty strukturanej Daily Art, a następnie ułożyłam kompozycję:
z tekturek i kwiatów. Jako główny element ozdobny umieściłam ramkę
 Scrapniec/Doily Lace Doilies. Tym razem postnawiłam pobawić się foamiranem
-który już  za kilka dni będziecie mogli kupić w Artimeno w całej dostępnej gamie kolorów:)





Wycięłam kwiatki Leane Creatief/Multi die flower 008 z foamiranu (na gorąco) w kolorze ecrue.
Spryskałam wodą i nałożyłam kolor z kredek bambino, czyli poprostu pokolorowałam.
Kredki w połaczeniu z wodą zachowują się jak farbka akwarelowa.
Zwykle do podgrzania używałam żelazka, niestety pech chciał, że się spaliło, także
przy wykonaniu kwiatków użyłam nagrzewnicy. Kiedy płatki zaczynają się delikatnie podnosić
co sugeruje, że foamiran zaczyna się nagrzewać i kurczyć, chwytam płatek, zaginam wszystkie płatki do góry i skręcam palcami - "roluję"- ich czubek. Następnie rozkładam i efekt widoczny jest na ostatnim zdjęciu. Jeżeli są zbyt mocno skręcone to delikatnie je rozciągam. Należy uważać by przy tej czynności nie porwać foamiranu. Pozostaje już tylko dodać pręciki i wypełnienie środka
- kwiat gotowy. Na kolejnym zdjęciu widać go w pełnej krasie.






Wykorzystane materiały:



 http://www.artimeno.pl/pl/gossamer-blue/5602-lemoncraft-glossamer-blue-02-papier-30x30.html  http://www.artimeno.pl/pl/gossamer-blue/5601-lemoncraft-glossamer-blue-03-papier-30x30.html  http://www.artimeno.pl/pl/marianne-design-collectables/4060-collectables-wykrojnik-marianne-design-tasma-filmowa-stemple.html?search_query=film&results=5http://www.artimeno.pl/pl/pasty-strukturalne-snieg/4158-daily-art-pasta-strukturalna-100ml.html?search_query=pasta&results=86


http://www.artimeno.pl/pl/kleje-bibulki-gabki/96-podkladka-piankowa-w-bloczku-2mm.html?search_query=kosteczki&results=2http://www.artimeno.pl/pl/kleje-bibulki-gabki/3677-craft-passion-bibulka-dwustronnie-klejaca-szer-6mm-5m.html?search_query=tasma&results=84

Szukasz pomysłu na prezent?
Bardzo miłym akcentem do kartki czy laurki jest wykonany/ozdobiony własnoręcznie album,
który przechowa wyjątkowe chwile spędzone w gronie rodziny.

Jeżeli udało mi się choć troszkę zaszczepić w Was
motywację do działania, to bardzo się cieszę.
Życzę miłego i kreatywnego wieczoru.

Pozdrawiam,
Ajgacia


1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.