Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2016

Gościnna Projektantka - Magdalena Rędzikowska

Witajcie,

Nasze ostatnie wyzwanie wygrała Magdalena - jej prace możecie podglądać na facebook - KLIK



Miałam okazję poznać Magdę osobiście podczas warsztatów w Ostrowie Wielkopolskim. To niezwykle sympatyczna osoba, pełna ciepła i kreatywności.
Dziś dla nas odpowiedziała na kilka pytań. Ciekawi? Zapraszam do lektury

- opowiedz nam kilka słów o sobie
Witam, na początku chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienie mojej pracy. Miło mi gościć na blogu Artimeno :) Mam na imię Magda. Pochodzę z Dolnego Śląska, obecnie mieszkam w Wielkopolsce. Na co dzień pracuję jako nauczycielka w szkole specjalnej. W wolnych chwilach uwielbiam tworzyć  kartki, albumy, exploding boxy. Jest to taka moja odskocznia od codzienności, relaks i fantastyczne hobby :) Swoje prace zamieszczam na fb https://www.facebook.com/Handmade-by-MR-827381620637137/

- jak rozpoczęła się Twoja przygoda ze scrapbookingiem?
Scrapbooking poznałam kilka lat temu. Początkowo przeglądałam blogi utalentowanych dziewczyn :) Dość długo tylko podziwiałam, zachwycałam się :) Sama zaczęłam tworzyć ok 2,5 roku temu. Były to głównie kartki na różne okazje.

- pokaż nam proszę swoją pierwszą pracę scrapbookingową 😉 jakie masz z nią wspomnienia?

Nie wiem czy to moja pierwsza praca, ale na pewno jedna z pierwszych. Wtedy byłam z tej kartki zadowolona, dzisiaj niekoniecznie ;) (tu różowa kartka z motylem)


Magdalena jestem pod wrażeniem :-) praca zupełnie nie wygląda na jedną z pierwszych. Miałaś zatem doskonały start i wróżymy ci świetlaną przyszłość w świecie scrapbookingowym.

- Podczas pracy wokół Ciebie panuje ład i porządek, czy twórczy chaos?
Podczas pracy raczej panuje wokół mnie twórczy chaos :) Mam swój mały kącik w sypialni, często tworzę na kolanie lub nawet na podłodze, a przydasie trzymam w kartonach i najczęściej nie wiem, co gdzie jest :) Wkrótce (mam nadzieję)  będę miała swoją "scrap-szafę z biurkiem, półeczkami, przegródkami i mam nadzieję, że będę lepiej uporządkowana ;)
- czy warto być członkiem DT, co ci to daje?
Uważam, ze bycie członkiem DT motywuje do podejmowania nowych wyzwań, do próbowania czegoś nowego, do poznania nowych technik. Bycie w DT uczy także systematyczności - są określone z góry terminy i trzeba się wywiązać. Odkąd jestem w DT zaczęłam tworzyć więcej rozmaitych prac, częściej także biorę udział w różnych wyzwaniach i stałam się lepiej zorganizowana :)
- jakie masz hobbystyczne - scrapbookingowe plany i postanowienia na Nowy Rok 2017?
Chciałabym w końcu spróbować stworzyć swój pierwszy layout - do tej pory bałam się chyba większych powierzchni, choć już jakiś czas temu nawet kupiłam specjalny album na duże scrapy. Mam więc nadzieję, ze w Nowym Roku uda mi się go zapełnić :)

Magdaleno życzę Tobie osiągnięcia wszystkich celów i zamierzeń w Nowym Roku. Polecam Tobie i naszym czytelniczkom bezpłatny kurs 7 KROKÓW DO OSIĄGANIA AMBITNYCH CELÓW, który mi bardzo pomógł i mogę polecić.
 
- pokaż nam swoje ulubione prace i opowiedz dlaczego właśnie je wybrałaś.
Jakiś czas temu rozpoczęłam swoją przygodę z mediami. Bardzo wciągnęło mnie alterowanie przedmiotów codziennego użytku ;) Lubię ozdabiać zwykłe słoiczki znalezione w kuchni , tworząc z nich np. przyborniki na biurko :) Obecnie w okresie przedświątecznym ze słoiczków po jogurtach tworzę lampiony :) 

Ostatnio bardzo polubiłam albumiki z rolek po papierze toaletowym :)

Uwielbiam łapacze snów i dlatego zmajstrowałam sobie notes z łapaczem (w moich ulubionych turkusach) ;)
Bardzo lubię tworzyć w pastelowych kolorach (tu box i 2 kartki)



Dziękuję serdecznie za gościnę na blogu :)
Pozdrawiam Magda :)

Ja również dziękuję i pozdrawiam kreatywnie
Hania Wojtaszewska


5 komentarzy :

  1. Piękne prace i bardzo fajny wywiad. Twoja pierwsza kartka jest cudna, od razu widać, że masz to coś. Każda następna praca to potwierdza.
    Miło było Cię gościć na naszym blogu. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń