Obserwatorzy

niedziela, 18 grudnia 2016

Gościnna Projektantka - Magdalena Rędzikowska

Witajcie,

Nasze ostatnie wyzwanie wygrała Magdalena - jej prace możecie podglądać na facebook - KLIK



Miałam okazję poznać Magdę osobiście podczas warsztatów w Ostrowie Wielkopolskim. To niezwykle sympatyczna osoba, pełna ciepła i kreatywności.
Dziś dla nas odpowiedziała na kilka pytań. Ciekawi? Zapraszam do lektury

- opowiedz nam kilka słów o sobie
Witam, na początku chciałabym bardzo podziękować za wyróżnienie mojej pracy. Miło mi gościć na blogu Artimeno :) Mam na imię Magda. Pochodzę z Dolnego Śląska, obecnie mieszkam w Wielkopolsce. Na co dzień pracuję jako nauczycielka w szkole specjalnej. W wolnych chwilach uwielbiam tworzyć  kartki, albumy, exploding boxy. Jest to taka moja odskocznia od codzienności, relaks i fantastyczne hobby :) Swoje prace zamieszczam na fb https://www.facebook.com/Handmade-by-MR-827381620637137/

- jak rozpoczęła się Twoja przygoda ze scrapbookingiem?
Scrapbooking poznałam kilka lat temu. Początkowo przeglądałam blogi utalentowanych dziewczyn :) Dość długo tylko podziwiałam, zachwycałam się :) Sama zaczęłam tworzyć ok 2,5 roku temu. Były to głównie kartki na różne okazje.

- pokaż nam proszę swoją pierwszą pracę scrapbookingową 😉 jakie masz z nią wspomnienia?

Nie wiem czy to moja pierwsza praca, ale na pewno jedna z pierwszych. Wtedy byłam z tej kartki zadowolona, dzisiaj niekoniecznie ;) (tu różowa kartka z motylem)


Magdalena jestem pod wrażeniem :-) praca zupełnie nie wygląda na jedną z pierwszych. Miałaś zatem doskonały start i wróżymy ci świetlaną przyszłość w świecie scrapbookingowym.

- Podczas pracy wokół Ciebie panuje ład i porządek, czy twórczy chaos?
Podczas pracy raczej panuje wokół mnie twórczy chaos :) Mam swój mały kącik w sypialni, często tworzę na kolanie lub nawet na podłodze, a przydasie trzymam w kartonach i najczęściej nie wiem, co gdzie jest :) Wkrótce (mam nadzieję)  będę miała swoją "scrap-szafę z biurkiem, półeczkami, przegródkami i mam nadzieję, że będę lepiej uporządkowana ;)
- czy warto być członkiem DT, co ci to daje?
Uważam, ze bycie członkiem DT motywuje do podejmowania nowych wyzwań, do próbowania czegoś nowego, do poznania nowych technik. Bycie w DT uczy także systematyczności - są określone z góry terminy i trzeba się wywiązać. Odkąd jestem w DT zaczęłam tworzyć więcej rozmaitych prac, częściej także biorę udział w różnych wyzwaniach i stałam się lepiej zorganizowana :)
- jakie masz hobbystyczne - scrapbookingowe plany i postanowienia na Nowy Rok 2017?
Chciałabym w końcu spróbować stworzyć swój pierwszy layout - do tej pory bałam się chyba większych powierzchni, choć już jakiś czas temu nawet kupiłam specjalny album na duże scrapy. Mam więc nadzieję, ze w Nowym Roku uda mi się go zapełnić :)

Magdaleno życzę Tobie osiągnięcia wszystkich celów i zamierzeń w Nowym Roku. Polecam Tobie i naszym czytelniczkom bezpłatny kurs 7 KROKÓW DO OSIĄGANIA AMBITNYCH CELÓW, który mi bardzo pomógł i mogę polecić.
 
- pokaż nam swoje ulubione prace i opowiedz dlaczego właśnie je wybrałaś.
Jakiś czas temu rozpoczęłam swoją przygodę z mediami. Bardzo wciągnęło mnie alterowanie przedmiotów codziennego użytku ;) Lubię ozdabiać zwykłe słoiczki znalezione w kuchni , tworząc z nich np. przyborniki na biurko :) Obecnie w okresie przedświątecznym ze słoiczków po jogurtach tworzę lampiony :) 

Ostatnio bardzo polubiłam albumiki z rolek po papierze toaletowym :)

Uwielbiam łapacze snów i dlatego zmajstrowałam sobie notes z łapaczem (w moich ulubionych turkusach) ;)
Bardzo lubię tworzyć w pastelowych kolorach (tu box i 2 kartki)



Dziękuję serdecznie za gościnę na blogu :)
Pozdrawiam Magda :)

Ja również dziękuję i pozdrawiam kreatywnie
Hania Wojtaszewska


5 komentarzy :

  1. Piękne prace i bardzo fajny wywiad. Twoja pierwsza kartka jest cudna, od razu widać, że masz to coś. Każda następna praca to potwierdza.
    Miło było Cię gościć na naszym blogu. Pozdrawiam. Kasia.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.