Obserwatorzy

wtorek, 29 lipca 2014

DIY# 32 - Banknotowa róża... kolejna:)

Moja dzisiejsza propozycja, to pudełko ozdobione w niebanalny sposób,
a mianowicie różą wykonaną z banknotów stuzłotowych.
W tytule napisałam "kolejna", bo jedną już znacie:)





Róża wykonana jest w wielu (ciekawe kto zgadnie z ilu?;) banknotów "zawiązanych" w supełki i połączonych ze sobą. To origami modułowe w czystej postaci:)

A dla was krótki foto-kurs jak wykonac taki moduł i jak je ze sobą łączyc:











Sposób tworzenia samej róży, w zasadzie zależy od Waszej fantazji;)
Możemy zacząc od pięciokątnej lub sześciokątnej bazy modułowej i łaczyc kolejne elementy zmniejszając obwód do środka.


Do całej pracy wykorzystałam następujące materiały ze sklepu Artimeno:
- śliczne papiery z serii "Nie zapomnij Mnie",
- ramkę tekturową, którą rozcięłam, aby rozłożyc ją na większej powierzchni,
- szarpane brzegi przetarłam czarnym i brązowym tuszem, a potem z ramką maźnęłam złotą, brokatową farbą,
- pudełko wykonałam sama, ale przecież gotowych pudełek jest pod dostatkiem w naszym sklepie.

A na koniec i ja żegnam się z Wami z tego miejsca, gdyż jest to mój ostatni post jako projektantki DT Artimeno. Minęło już ponad dwa lata, jak tu razem zaczynaliśmy:) Dla mnie był to czas pięknej przygody, poznania wielu utalentowanych i kreatywnych osób i praca we wspaniałym zespole z przemiłą szefową:)

Dziękuję Wam wszystkim, zaglądającym, komentującym, inspirującym się moimi pracami, 
a także Wam dziewczyny z DT za miłą współpracę:)

Pozdrawiam serdecznie, Izabella -OriBella.

Iza

4 komentarze :

  1. super pomysł :) taki kwiatuszek nabiera jeszcze większej wartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :)piękne wykonanie . Ciekawy pomysł na różę z banknotów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.