Obserwatorzy

piątek, 20 grudnia 2013

Wyzwanie #20 - Słodko mi!

Dzień dobry!
Dobry-dobry, smaczny, pyszny, wyśmienity, bo dziś startuje nasze SŁODKIE wyzwanie!
A mianowicie...
wyzwanie #20 - Słodko mi!

Postanowiłyśmy skusić Was do tworzenia pięknych rzeczy inspirowanych słodyczami, tak więc wytyczne:

1. Praca powinna przypominać coś słodkiego - kształtem, kolorami, fakturą, wzorkami. Może też zawierać obrazek, zdjęcie słodyczy lub jakiś element cukierniczy.
2. Kształt, forma, technika, materiały - według Waszego własnego gustu, uznania i przepisu.
3. W poście na Waszym blogu oczekujemy zobaczyć nie tylko Waszą pracę lecz także zdjęcie, które zainspirowało i przeczytać kilka zdań uzasadniających wybór.
4. Termin zgłoszenia: 13.01.2014 r.

Zwycięzca jak zawsze otrzyma banerek i bon zakupowy na kwotę 30 zł!


A oto nasza cukiernia, do której zapraszam po szczyptę inspiracji!

Inspiruje Gościnna Projektantka - Agnieszka

"Uwielbiam robić i ozdabiać muffinki, szczególnie pastelowymi dodatkami. Tutaj zainspirowałam się smakiem 
(mięta) i kolorami. Według mnie - to malutkie pudełeczko wygląda jak muffinka ;-D"





U Makoli - nietypowe klimaty ślubne - eleganckie i wykwitne:

"Inspiracją do wykonania tej pracy, w moim przypadku, była niezwykła kolorystyka zdjęcia prezentującego smakowity deser. Głęboki fiolet i namiętny odcień czekolady podziałały na moje zmysły. Dodatkowo, urzekły mnie lukrowe kwiatuszki rozproszone po ciastku. Nie mogłam się oprzeć tej słodyczy!"



M. schłodzi nas miętowymi lodami i nic, że to nie sezon na taki deser, lody zawsze muszą być!

"Moje ulubione słodycze to lody, szczególnie te mniej typowe :) Inspiracja smakiem i kolorami."





OriBella proponuje nam lekkość i delikatność deseru:

"Ja na przekór sobie, bo nie lubię białych kremów, ale tak cudnie wyglądają na wszelakiego rodzaju babeczkach, że zawsze choć spróbować muszę;)
Zdekupażowałam pudełko w delikatnych kremowo-różowych kolorach, 
przed lakierowaniem brzegi lekko pocieniowałam tuszem do scrapbookingu:)"




I ja, czyli Kasia zaproponuję Wam coś mocno czekoladowego!

"Czekolada kojarzy się z luksusem, czekolada uwodzi, czekolada jest świetnym afrodyzjakiem - zarówno czarna, jak i biała...mmmm"




 I jeszcze przypomnienie o stałych zasadach naszych wyzwań:
  • Prace umieszczamy pod postem za pomocą narzędzia InLinkz. 
  • Nie powinny one być wcześniej gdziekolwiek publikowane. 
  • Każdy może zgłosić tylko jedną pracę.  
  • Prosimy, by prace na nasze wyzwanie były łączone tylko z dwoma innymi wyzwaniami.  
  • Na swoich blogach zostawcie informację, że bawicie się z Artimeno oraz umieście nasz wyzwaniowy banerek (może być na pasku bocznym lub w poście).

Zapraszamy do słodkiej zabawy razem z nami!!!
Oj-oj, zapomniałam o jednej rzeczy - PAMIĘTAJCIE! Słodycze tuczą :)

8 komentarzy :

  1. Piękne prace świetnie interpretujące fotki! Mam pytanie: Czy zgłoszone na wyzwanie prace mają być inspirowane powyższymi fotkami słodyczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma być własna inspiracja i dowolne zdjęcie słodkości :) Według zasady, dla każdego coś innego :)

      Usuń
    2. Właśnie tak jak M. powiedziała: wybierasz dowolne zdjęcie słodkości, które Cię zainspirowało, tworzysz prace, zamieszczasz na blogu zdjęcie-inspirację, kilka słów, refleksji na jej temat oraz zdjęcie pracy :)

      Usuń
  2. Makola, połączenie kolorów na Twojej kartce dało niesamowity efekt! Baaaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyzwanie, a ta kartka zainspirowana tortem... hmm:) Aż ma się ochotę schrupać.. mmniam;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace bardzo smakowite :) Też dołączam do zabawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogę wykorzystać zdjęcie M. ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :-))) Już dodałam :-))) Pozdrawiam :-)))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.