Obserwatorzy

czwartek, 17 stycznia 2013

Sklep Artimeno sponsoruje !

W zeszły piątek nasza klientka Madzik  poprowadziła 
 warsztaty w przedszkolu swojej córeczki.

Z wielką przyjemnością informujemy, że część materiałów sponsorował nasz sklep :-)

 Tematem warsztatów była:
Kartka sztalugowa z wierszykiem dla Babci i Dziadka
Oto fotorelacja: 





 
Czyż nie piękna akcja ?  Gratulujemy pomysłodawczyni całego przedsięwzięcia i oczywiście dzieciom za stworzenie tylu pięknych kartek.


Przy okazji chcielibyśmy przedstawić na naszym blogu Madzik. 
W ten sposób chcemy zainaugurować cykl postów o naszych klientkach i ich pasjach.  Odważnych :-) i chcących podzielić się swoim hobby na naszym
 blogu sklepowym prosimy o kontakt !!!

artimeno@artimeno.pl 

Madzik tak pisze o sobie:

Jestem mamą dziewczynki i chłopca, a przygodę z scrapbookingiem rozpoczęłam będąc w drugiej ciąży. Ponoć wtedy budzą się w nas niezbadane pokłady kreatywności i chęci działania :) Scrapuję więc od 2009 roku.
Nie wiem czy mam swój styl, ale tworzę prace kolorowe, z reguły delikatne, czasem pastelowe, czasem soczyste, ale pojawia się u mnie też styl vintage,  retro, czasem..... No właśnie -wszystko zależy od mojego nastroju. Często próbuję nowych rzeczy, uczę się, szukam... Wykonuję różne prace - najczęściej karteczki, bo uważam, że takie własnoręcznie wykonane przedmioty są strasznie fajne i dają obdarowanym radość i poczucie, że jest coś, co stworzone jest specjalnie dla nich, z myślą o nich. Robię je zawsze z wielkim zaangażowaniem. Wykonuję też scrapy/layouty, głównie z fotografiami moich dzieci, by zatrzymać uciekający czas.

Uwielbiam tworzyć (mini)albumy - to one wciągają mnie bez reszty. Są tak mocno indywidualne, że wkładam w nie masę emocji, uczuć...
Do swoich pasji mogę zaliczyć też szycie, fotografowanie, i chociaż jestem na początku tych dróg - to już dziś wiem, że będę szła w tym kierunku :)
Zapraszam na mojego bloga, gdzie dzielę się swoją pasją tworzenia http://madzik-scrapuje.blogspot.com/


 A oto niektóre prace Madzik:






Więcej inspiracji znajdziecie na blogu Madzik - http://madzik-scrapuje.blogspot.com/


pozdrawiam ciepło
Hania

7 komentarzy :

  1. Baaaardzo dziękuję za całe wsparcie :)
    Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała akcja!!! Bardzo mi się podoba.Cudownie mieć pasje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace poczyniły przedszkolaki. Wiem jak trudno pracuje się z małymi dziećmi - tym bardziej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace Madzik:) Choc praca z przedszkolaczkami jest bardzo wdzięczna, to przecież zazwyczaj bardzo trudna, maluchy są bardzo absorbujące i "opanowac" całą gromadkę, a jeszcze stworzyc tyle pięknych rzeczy, to naprawdę niesamowite:) Szacun dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za tyle miłych słów. Nie byłam sama z dzieciakami. Były ze mną ich Panie. Dzieciaki są bardzo zdyscyplinowane, słuchaja swoich pań, są grzeczne. Wiadomo, że aż ich korci by złapać ulubiony kolor kwiatuszków, albo kryształków, ale.... ogólnie było świetnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. właściwa osoba na właściwym miejscu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Madzia fantastycznie! Gratuluje pomysłu i takich cudnych efektów!Talenciara!IM

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.