Obserwatorzy

sobota, 30 czerwca 2012

Wyzwanie #2 z pergaminem / kalką

 Witam serdecznie w piątkowy wieczór i zapraszam do udziału w nowym wyzwaniu.
Tym razem wytyczne będą bardzo proste - wykonajcie dowolną pracę, na dowolny temat, 
ale należy użyć w niej kawałek pergaminu /kalki technicznej.
Chyba każda z Was ma w domu odrobinę kalki technicznej. Można z niej zrobić koronkową ozdobę wykorzystując brzegowe dziurkacze lub wykrojniki. Można jej nadać dowolny kolor używając farb, pudrów do embossingu, czy zwykłych kredek świecowych. 


W naszym dziale ABC można dowiedzieć się coś więcej na temat białej kalki
używanej w technice pergaminowej.


Teraz zapraszam do zapoznania się z pracami zespołu DT

 

 Wioleta ozdobiła kartkę pięknymi motylami z kalki technicznej.


Ola użyła w swojej świetnej kartce kalki jako koronki pod tasiemkę.


Hania wykonała cudne, małe buciki.


Izabella przygotowała koszyczek pełen ślicznych, drobnych kwiatów.


Ja zrobiłam kartkę z okazji ślubu.
Użyłam kalkę jako embossingowe tło owalnej ramki oraz zrobiłam koronkę dziurkaczem.



Mamy nadzieję, że odrobinę Was zainspirowałyśmy i przystąpicie do wspólnej zabawy.


Dla przypomnienia kilka ważnych informacji:

  •   prace nie powinny być wcześniej publikowane,
  •  każdy może zgłosić tylko jedną pracę
  •   wyjaśnić, gdzie użyłyście kalki w pracy
  •  prosimy by prace na nasze wyzwanie były łączone tylko z dwoma innymi wyzwaniami
  •  mogą to być zarówno kartki, scrapy oraz inne prace w różnych technikach,
  •   na swoich blogach zostawiacie informację, że bawicie się z Artimeno,
  •   miło będzie jeśli użyjecie w swoich pracach materiały zakupione w naszym sklepie :)


Na zgłoszenia czekamy do 19 lipca, a ogłoszenie wyników będzie 21 lipca.

 

Aby zgłosić pracę na wyzwanie użyj ikony InLinkz (Add your link) pod postem wyzwaniowym. Następnie skopiuj adres do posta na Waszym blogu i wkleić go w pierwszym polu (URL), w drugim polu wpisać swój nick, a w trzecim swój adres e-mail. Kliknąć "next step", wybrać miniaturkę zdjęcia i zatwierdzić. Gotowe.



No i najważniejsze! Spośród prac zostanie wybrana jedna, którą wyróżnimy banerkiem i nagrodzimy.





12 komentarzy :

  1. resztek kalki mam pod dostatkiem, wiec się nie mogę wymigać z wyzwania, natomiast gorzej jest z cala reszta, bo spakowana ale cos tam wygrzebie i zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam napisać ze zrobiłyście piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace :)
    Kalki technicznej u mnie dostatek :)
    Postaram się coś wymodzić :)
    A Waszymi pracami jestem oczarowana, każda piękna i wyjątkowa, a małe buciki autorstwa Hani - cudowne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. HURA! jestem pierwsza! nie wiedziałam o waszym wyzwaniu ale Asio podpowiedziała i oto jestem. Chętnie też zajrzę do waszego sklepiku :))
    Podziwiam wszystkie wspaniałe prace DT OOOOOOOOOOOO JAKIE PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
  5. poprawiłam jest juz dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki są bardzo ładne. Szczególnie zauroczyły mnie motylki z kalki, są cuuudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. witam :) i ja dorzucę jedną prostą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i z wrażenia zapomniałam napisać, że fajne prace macie, i że bardzo podobają mi się motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam tutaj zupełnie przypadkiem, ale myślę, że będę zaglądać :)
    A na dowód tego przyłączam się do wyzwania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne prace:)z miłą chęcią przyłączam się do zabawy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodaję tu link do mojej pracy, bo nie ma przycisku, a jest godzina 23.20 :) Mam nadzieję, że moje zgłoszenie zostanie uwzględnione :)
    http://gajmartenki.blogspot.com/2012/07/200-rocznica-slubu.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.