Obserwatorzy

środa, 21 lutego 2018

Wyzwanie # 63 LemonCraft i perełki w płynie

Dzień dobry :) 

Rozpoczynamy lutowe wyzwanie o temacie: 


   Praca w dowolnym formacie z użyciem papierów
 marki Lemoncraft i perełek w płynie


Przypominamy,  że papiery LemonCraft  znajdziecie  TUTAJ
a piękne płynne perełki w dziale  OZDOBY/DODATKI


Na Wasze  propozycje prac  czekamy do 13 marca
Zwycięzca otrzyma banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN
oraz inspiruje  w kolejnym naszym wyzwaniu.

Przypomnienie zasad:

- prace należy wstawiać pod postem wyzwaniowym za pomocą narzędzia InLinkz,
- prace nie mogą być wcześniej publikowane,
- prace zgłaszane na nasze wyzwanie łączymy maksymalnie z dwoma  innymi wyzwaniami,
- można zgłaszać dowolną ilość prac,
- na swoich blogach (w poście lub na pasku bocznym) należy umieścić podlinkowany banerek 
i informację, że bawicie się z nami,
- zgłaszając pracę na wyzwanie zgadzacie się na zamieszczenie jej na blogu Artimeno 
oraz na naszej stronie na Facebooku,
- prace, które nie będą spełniały warunków wyzwania, nie będą kwalifikowane do wyróżnienia,
- miło na będzie jeżeli podlinkujecie produkty zakupione w Artimeno 
(choć ich użycie nie jest konieczne).



Dziś  inspiruje nasza Gościnna Projektantka Ania. 
Poznajcie ją proszę:

 
Mam na imię Ania, w świecie scrapbookingu znana jako ZUZUCHANNA. Prywatnie jestem żoną i mamą dwóch córeczek Zuzanny i Hanny (to właśnie z naszych imion powstał ten pseudonim). Rękodziełem zajmuję się odkąd pamiętam zawsze lubiłam prace ręczne, które są dla mnie sposobem na relaks i zresetowanie gonitwy myśli po ciężkim dniu. Pracuję głównie w nocy, kiedy dzieci już smacznie śpią:) Uwielbiam tworzyć exploding boxy, bo według mnie najlepiej potrafią odzwierciedlić piękno wzoru na papierze. To właśnie je w głównej mierze prezentuję na swoim blogu, który można znaleźć pod adresem http://zuzuchanna.blogspot.com/ 


Do pracy inspiracyjnej użyłam papieru Lemoncraft "Dom Róż", 
w który pięknie wkomponowała się studnia pełna bogactwa :)








Zainspirowani?
Z niecierpliwością czekamy na wasze prace 

2 komentarze :

  1. Cudna praca :) Nie wiem dlaczego nie działa żaba chciałam dodać swoją pracę wklejam tutaj . pozdrawiam
    https://wanda-mojatworczosc.blogspot.com/2018/03/zote-jajo.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.