Obserwatorzy

niedziela, 25 lutego 2018

kartka i jajko w jednym


Cześć, dziś po raz pierwszy inspiruję Was na blogu Artimeno 😊
Na przekór pogodzie postanowiłam zrobić coś wiosennego z myślą o zbliżających się świętach. Z papieru wycięłam 2 duże jajka(darmowy szablon z łatwością znajdziecie w internecie) i skleiłam je z lewej strony zaginając lekko drugą kartkę. Na sam spód użyłam papierów Lemoncraft z kolekcji Violet Silence Basic.

 Druga warstwa, podklejona tekturą i zwykłą gazą jest z gorącego zestawu papierów Wyższe Sfery od Galerii Papieru. W pracy wykorzystałam też cudowną kolekcję Romantic Garden - wycięłam  z niej masę listków i gałązek.
Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, który pokolorowałam tuszami pigmentowymi. Fioletowe listki to kartka ze starej książki przetarta gesso, popsikana mgiełką od 13arts w kolorze Lawenda Pastelowa. Essy floressy i linie na listkach narysowałam zwykłym Sharpie a uroczego motylka wycięłam z dodatków do Violet Silence. Całość pochlapałam mgiełką i pigmentem perłowym 13arts w kolorze Twinkling Pearl, który zmieszałam z niewielką ilością wody i kilkoma kroplami kleju Magic. Przetarłam też tym listki, by nadać im cudownego, mieniącego się na słońcu blasku. 











W pracy wykorzystałam:

   




A jak Wam idą wielkanocne projekty? Zaczęliście już?


Pozdrawiam


3 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.