Obserwatorzy

środa, 17 stycznia 2018

Wywiad z gościnną projektantką - Anną Galas


Witajcie :)

dzisiaj mamy przyjemność gościć na naszym blogu zwyciężczynię naszego ostatniego wyzwania 
Annę Galas


Aniu, cieszymy się bardzo, że możemy gościć Cię w Artimeno. 
Napisz na co nieco o sobie ;) Jak długo zajmujesz się scrapowaniem? 

Cześć! Serdecznie dziękuję za zaproszenie do wywiadu w Artimeno.
Jest mi bardzo miło, że mogę tutaj gościć. A odpowiadając na Twoje pytanie, zawsze mam nie lada problem, aby krótko na nie udzielić odpowiedzi. Dlaczego? Bo czuję się jak kobieta-orkiestra ;-) 
Chwytam się wszystkiego co mi się spodoba ;-) Z wykształcenia fizyk, ukończyłam fizykę komputerową na UJ, potem studiowałam na studiach doktoranckich w IFJ PAN. 
Aktualnie pełnoetatowa mama i organizatorka domowego miru. 
Po godzinach scraperka, grafik samouk i ogrodnik pasjonat. Od zawsze kochająca sztukę i malarstwo, które chwilowo poszło w odstawkę z powodu nadmiaru pomysłów i braku czasu. 
Mam tzw. syndrom “niespokojnych rąk”, uwielbiam DIY i tworzyć coś z niczego. 
Marzy mi się aby dostać magiczną różdżkę i rozciągnąć dobę do co najmniej 48 godzin;-) ehh

Jak rozwijasz swój warsztat? Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu?
Swój warsztat rozwijam poprzez praktykę. Jestem przesadną perfekcjonistką i zdarza się, 
że siedzę nad czymś dotąd, dokąd nie uzyskam efektu mnie zadawalającego w 200%. 
Czasem podglądam koleżanki po fachu. Bardzo rzadko udaje mi się korzystać z kursów 
bo najzwyczajniej nie mam na nie czasu. Od “święta” uda mi się gdzieś wyrwać i wtedy traktuję 
takie spotkania raczej towarzysko, bo lubię poznawać dziewczyny “po fachu”;-)

W jakich technikach tworzysz najchętniej? 
Czy do tworzenia prac wystarczy Ci kącik czy możesz pochwalić się własną pracownią ? 

Mój kącik, już dawno przestał być kącikiem;-) Pracowni z prawdziwego zdarzenia nie mam, 
na razie “wyszarpuję” coraz więcej przestrzeni domowej i przekształcam w miejsce przyjazne 
moim potrzebom;-) A jeśli chodzi o techniki to nie szufladkuję się. 
Próbuję wszystkiego co mi się podoba. A jeśli coś spodoba mi się bardziej to zostaję z tym na dłużej. 
Nie mniej jednak od zawsze lubuję się w stylu clean&simple, który skradł moje serce.

Czy masz takie przydasie, które lubisz najbardziej?

Ojej, bardzo trudne pytanie… Na pewno ważne są dobre nożyczki.
 Ja mam te od Tima Holtza. Mam niezliczoną liczbę wykrojników przeróżnych firm, 
do tych ulubionych marek zaliczają się Papertrey Ink, My Favourite Things, Lawn Fawn, Sugar Peas. Używam BigShota i z ręką na sercu mogę go poleć każdej scraperce. 
Kocham markery, a moje najukochańsze to japońskie Copiki. 
Nie mniej jak wykrojników mam stempli, a wśród tych ulubionych te same marki co w 
przypadku wykrojników oraz oczywiście stemple z naszej rodzimej Agaterii 
(i to wcale nie dlatego, że od niedawna sama projektuję dla Agaterii wzory).

 Zdradź nam proszę, jak wygląda proces tworzenia Twoich prac?

Wszystko zależy co mam zrobić. Czasem pracę trzeba przemyśleć, czasem naszkicować
 np. gdy ktoś ma jakieś konkretne prośby co do finalnej wersji. 
Ale najbardziej lubię te prace zrobione na tzw. “spontanie”. Wtedy liczy się “tu i teraz”
 i to co w danej chwili siedzi w mojej głowie;-) 


Cieszę się że możemy poznać Cię bliżej <3 

To ja dziękuję Ci Olgo, za zaproszenie do rozmowy.
 Jeśli kogoś zaciekawiła moja osoba serdecznie zapraszam na mój blog http://projectgallias.blogspot.com. 

Na koniec jeszcze kilka pięknych prac Anny:

 






Pozdrawiam wszystkich serdecznie i już teraz zapraszam na kolejne wyzwanie :)


1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.